Update loopt vast 4.3.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4 will niet naar 4.3.3, hij blijft hangen in update modus op ongeveer 2/3 van de balk. Als ik hem nu aan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update loopt vast 4.3.3
Mijn iPhone 4 will niet naar 4.3.3, hij blijft hangen in update modus op ongeveer 2/3 van de balk. Als ik hem nu aan de computer doet geeft die de melding dat ik hem moet herstellen. Als ik dit doe heb ik het zelfde probleem.
Info: hij was gejailbreakt op 4.1 met greenPosion ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Als er meer info nodig is hoor ik het graag. Groet, Paul Laatst gewijzigd door paul37; 23-05-11 om 17:45. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hey Paul,
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook ik had 4.1 gejailbreakt met greenpoison. Probeerde up te daten naar 3.3.3. en kwamen ook op 2/3 vast te lopen. Weet nog niet hoe ik het moet fixen. Al een idee? Groet, Menno ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 juni 2011 om 15:19 ---------- Tot overmaat van ramp heb ik met greenpoison iets geprobeerd, en nu is hij ook nog eens tijdens het jailbreaken vastgelopen ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 juni 2011 om 15:44 ---------- Ahh volgens mij heb ik het probleem gevonden Heb je Wi-Fi sync geinstalleerd op je pc? Die moet je uninstallen! Kijk of het dan werkt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update 4.1 lukt niet loopt vast | stiefmen | iPhone algemeen | 1 | 20-10-10 20:30 |
FW 2.2.1 iPhone loopt vast na cydia update | dell-eter | Jailbreak apps en thema's | 13 | 26-08-10 21:04 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
Windows: Iphone update naar 4.0 loopt vast | gamegirly89 | iTunes | 6 | 14-08-10 01:01 |
iphone loopt vast op apple logo na update cydia | Gabriel Antonyo | Jailbreak apps en thema's | 7 | 03-12-09 18:45 |
|
|