Batterij super snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb dit al eerder gezien op het forum je moet ontgrendelen en dan 2x je homeknop indrukken dan verschijnt er een balkje onder je scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
heb dit al eerder gezien op het forum
je moet ontgrendelen en dan 2x je homeknop indrukken dan verschijnt er een balkje onder je scherm en daar hou je een oplicatie ingedrukt tot hij begint te wiebelen en vervolgens op het minetje klikken bij alle aplicaties (de apps die verschijnen door 2x te drukken zijn apps die nog in multitasking stonden, die dus je batterij gebruiken voor het onnodige...) hoop dat het lukt! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Als je een aantal dingen zoals 3G uitschakelt, en Wi-Fi wanneer je ze niet nodig hebt wil dat ook heel veel helpen!
|
|||
|
|||
bij mij heb ik het gevonden, ik had mijn automatisch slot op "nooit" gezet omdat ik aan mijn iphone verbinding met de parrot iets moest doen.
In de stand "nooit" loopt de batterij met 1 a 2 uur leeg. Ik heb hem nu op "1 minuut" gezet en hij gaat weer 2 1/2 dag mee......!!!! grfr |
|
|||
|
|||
Alle applicaties in de multitask zijn verwijderd. Hier kan het dus niet aan liggen.
Iemand een andere suggestie? |
|
|||
|
|||
locatie voorziening uitzetten, bluetooth uitzetten, helderheid scherm laag zetten.
grfr |
|
|||
|
|||
Ook de optie locatie voorziening, bluetooth staan niet ingeschakeld. Er draaien geen apps op de achtergrond, bij de optie berichtgeving staat iedere app uit, exchange server staat op handmatig, net als mijn gmail. Het vreemde is indien de schuif mobiele data uitstaat er praktisch geen beroep meer gedaan wordt op de batterij capaciteit. Het wordt een beetje lastig verhaal volgens mij. Iemand een tip?
|
|
|||
|
|||
ik heb ook weleens gehoord dat het het helpt om bij "store" uit te loggen op je account.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Vanochtend een algehele reset gedaan en overgeschakeld naar de algehele fabrieksinstellingen. Probleem lijkt nu te zijn opgelost.
|
|
|||
|
|||
Helpers, ik heb jullie advies nodig. Ik heb sinds kort een probleem met de batterij, uiteraard. Daarbij heb ik ondertussen alle adviezen, tips en trics uitgehaald, maar de batterij v/d iPhone 4 gaat nog steeds niet langer dan 4 uur mee.
Zelfs op vakantie, waarbij ik 'alles' uit had geschakeld (lees; 3g, dataroaming, bluetooth, mobiele data en alle multitasks gesloten). Ik heb alleen gekeken hoe laat 't was... Wie kan mij helpen?
|
|||
|
|||
Citaat:
En gebruik je hem effectief die 4 uur? De iPhone heeft maar een gebruikscapaciteit van ong. 6 uur, en in het buitenland gaat de batterij sneller leeg omdat hij constant zoekt naar een vreemd netwerk. Dus het zoeken en het gebruik zou inderdaad kunnen wijzen op 4 uur. |
|
|||
|
|||
Ik heb 'm tijdens de vakantie bijna niet gebruikt. Zeg 2x een sms verstuurd.
Heel raar, maar sinds enkele dagen doet mijn iPhone het weer als vanouds... Bedankt voor je reactie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij snel leeg (fw 4.x) | wikas | iPhone algemeen | 56 | 19-03-11 12:29 |
Batterij snel leeg | --koen-- | iPhone algemeen | 7 | 20-06-10 08:44 |
iPhone batterij snel leeg | jketting1 | iPhone algemeen | 27 | 15-01-10 15:09 |
Batterij snel leeg | Cronaldo7 | Archief | 11 | 23-07-09 17:00 |
Batterij snel leeg na 2.1 update | kimwispel | iPhone algemeen | 8 | 31-12-08 18:59 |
|
|