Batterij snel leeg - software of hardware probleem? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al geruime tijd problemen met de batterijduur van m'n iPhone.. Het gaat om: - iPhone 3GS - geen jailbreak Ik heb al een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij snel leeg - software of hardware probleem?
Ik heb al geruime tijd problemen met de batterijduur van m'n iPhone..
Het gaat om: - iPhone 3GS - geen jailbreak Ik heb al een keer alles hersteld, maar het probleem blijft bestaan. Als ik 3G, datagebruik en Wi-Fi uitzet heb ik geen enkel probleem. Als ik echter een van deze aan zet wordt de batterij warm en is hij binnen een paar uur leeg! Ik vroeg me af of dit een hardware of software probleem is en hoe ik hier achter zou kunnen komen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk heb jij je iPhone ge-unlockt d.m.v. de iPad baseband. Er zijn meerdere verhalen van gebruikers die dit soort problemen ondervinden. Volgens mij zijn hier nog geen oplossingen voor.
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij super snel leeg | LoveFire096 | iPhone algemeen | 31 | 19-08-11 16:05 |
Batterij snel leeg (fw 4.x) | wikas | iPhone algemeen | 56 | 19-03-11 12:29 |
iPhone 4 batterij snel leeg? | stereopanda | iPhone algemeen | 11 | 04-08-10 14:14 |
Batterij snel leeg | --koen-- | iPhone algemeen | 7 | 20-06-10 08:44 |
Batterij snel leeg | Cronaldo7 | Archief | 11 | 23-07-09 17:00 |
|
|