iPhone 3GS valt uit als ik was harder druk op me scherm. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone geeft een wit scherm aan en valt uit als ik op me scherm druk ... waardoor ik denk dat er dan iets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS valt uit als ik was harder druk op me scherm.
Hallo,
Mijn iphone geeft een wit scherm aan en valt uit als ik op me scherm druk ... waardoor ik denk dat er dan iets niet goed is vanbinnen, weet een van jullie wat er mogelijk mis mee kan zijn? (nieuwste update 4.3.3, Jailbreak redsn0w.) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone 3gs 16gb wit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone valt steeds uit en toont wit scherm | ChristianS | iPhone algemeen | 1 | 27-09-11 23:11 |
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? | FamousD | iPhone algemeen | 1 | 20-05-11 19:52 |
iphone valt uit als ik op fabebook of internet zit? | ramonastigter | iPhone algemeen | 8 | 19-05-11 16:51 |
iPhone valt voor een bepaalde tijd uit. Op wit scherm | magyco | Archief | 4 | 28-01-09 11:53 |
Als ik op de mail icon druk dan gaat hij even open en valt weer weg!? | scorpioking | Archief | 2 | 06-05-08 13:46 |
|
|