//

iPhone 2G(JB) freezed tijdens een reset geen DFU

iPhone 2G(JB) freezed tijdens een reset geen DFU discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een jailbreaked iPhone 2G die ik een tijdje heb geleend van een kennis. De power button functioneerde niet maar door rechtsbovenin het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-06-11, 12:26
XZibitt XZibitt is offline
• iOS 3.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard iPhone 2G(JB) freezed tijdens een reset geen DFU

Hallo,

Ik heb een jailbreaked iPhone 2G die ik een tijdje heb geleend van een kennis.
De power button functioneerde niet maar door rechtsbovenin het scherm te drukken, gelijktijdig met de power button, kon ik de iPhone toch in DFU mode krijgen en jailbreaken.

Ik ben inmiddels van plan om de iPhone terug te geven en dacht de iPhone weer leeg en "schoon" terug te geven door een reset uit te voeren via het menu "Instellingen"

Nu loop ik vast op het punt dat ik alleen het Apple logo in beeld zie en verder niets gebeurt (iTunes herkend ook geen iPhone.) Ik heb eerdere topics doorgelezen en daar stond in dat ik de iPhone in DFU mode moet zetten en hem vervolgens via iTunes moet herstellen.

Maar dat is dus mijn probleem. De power button is kapot en ook de rechter bovenzijde van het scherm hard in drukken geeft ook geen effect. Hierdoor kan ik hem niet in DFU mode krijgen.

Kan iemand mij helpen wat ik kan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-06-11, 20:20
XZibitt XZibitt is offline
• iOS 3.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik weet dat topic kicken niet toegestaan is maar ik ben wanhopig..
Reageren

Labels
dfu power reset iphone 2g



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! MCNO iPhone algemeen 404 14-12-11 10:27
na update 4.3.3 , spontane reset tijdens n gesprek na 1,5 minut fredvstar iPhone algemeen 2 30-05-11 15:48
iPhone: Reset een gejailbreakte Iphone Elwin3gs Jailbreak 4 17-02-11 18:32
Iphone blijft hangen tijdens de reset. rachelbrugs Archief 1 23-02-10 19:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:17.