//

Probleem na herstel iPhone 3GS

Probleem na herstel iPhone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na heel wat problemen na een jailbreak, heb ik op dit forum een topic gevonden waardoor mijn probleem was opgelost. De topic handelt weliswaar over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-06-11, 16:34
MCore MCore is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Oostende, Belgë
Berichten: 6
Post Probleem na herstel iPhone 3GS

Na heel wat problemen na een jailbreak, heb ik op dit forum een topic gevonden waardoor mijn probleem was opgelost. De topic handelt weliswaar over een iPhone 3G, maar het probleem was opgelost bij mijn iPhone 3GS (na downloaden van FW voor iPhone 3GS natuurlijk).

Link naar de topic
Citaat:
Je moet de originele FW 4.2.1 downloaden. En een custom firmware 4.2.1 (zonder baseband update). Redsn0w (windows versie) downloaden.

In Redsn0w de originele fw selecteren. Daarna via Redsn0w je iPhone in DFU mode plaatsen.
Redsn0w afsluiten. En nu iTunes opstarten, shift+herstel en je Custom Firmware selecteren.
Dit was volledig gelukt, maar het probleem is nu dat ik de iPhone na herstel niet meer uit DFU of opgestart krijg.

Iemand met suggesties?
__________________
iPhone 3GS 16GB
HP G72 Windows 7 64bit
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-06-11, 17:34
P1nGu1n P1nGu1n is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Brabant
Berichten: 6
Standaard

Shift+Herstellen in iTunes en op nieuw jailbreaken d.m.v. costum firmware/redsn0w.
Maar als je afhankelijk bent van een unlock moet je NIET met iTunes herstellen en dan moet je wel costum firmware doen. Is het gewoon een simlock-vrije/simlock van jou provider, dan zou ik Shift+Herstellen in iTunes, officiele firmware selecteren en met redsn0w jailbreaken.
Reageren

Labels
herstel, iphone 3gs, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3G iOS 4.2.1 herstel probleem Prydz Jailbreak 25 06-04-11 01:06
Iphone 3G herstel problemen en FW probleem speke102 iPhone algemeen 2 17-03-11 21:33
iPhone 3Gs, Problemen Herstel FW4.1 The_Umpire Archief 0 15-01-11 20:41
iPhone: nieuwe iphone 3gs van Tmobile herstel?? fritsdehond Jailbreak 1 15-03-10 14:51
Iphone 3GS blijft om herstel vragen na jailbreak spdfrk Archief 1 28-01-10 00:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:42.