Probleem na herstel iPhone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na heel wat problemen na een jailbreak, heb ik op dit forum een topic gevonden waardoor mijn probleem was opgelost. De topic handelt weliswaar over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem na herstel iPhone 3GS
Na heel wat problemen na een jailbreak, heb ik op dit forum een topic gevonden waardoor mijn probleem was opgelost. De topic handelt weliswaar over een iPhone 3G, maar het probleem was opgelost bij mijn iPhone 3GS (na downloaden van FW voor iPhone 3GS natuurlijk).
Link naar de topic Citaat:
Iemand met suggesties?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Shift+Herstellen in iTunes en op nieuw jailbreaken d.m.v. costum firmware/redsn0w.
Maar als je afhankelijk bent van een unlock moet je NIET met iTunes herstellen en dan moet je wel costum firmware doen. Is het gewoon een simlock-vrije/simlock van jou provider, dan zou ik Shift+Herstellen in iTunes, officiele firmware selecteren en met redsn0w jailbreaken. |
Labels |
herstel, iphone 3gs, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G iOS 4.2.1 herstel probleem | Prydz | Jailbreak | 25 | 06-04-11 01:06 |
Iphone 3G herstel problemen en FW probleem | speke102 | iPhone algemeen | 2 | 17-03-11 21:33 |
iPhone 3Gs, Problemen Herstel FW4.1 | The_Umpire | Archief | 0 | 15-01-11 20:41 |
iPhone: nieuwe iphone 3gs van Tmobile herstel?? | fritsdehond | Jailbreak | 1 | 15-03-10 14:51 |
Iphone 3GS blijft om herstel vragen na jailbreak | spdfrk | Archief | 1 | 28-01-10 00:10 |
|
|