Background image discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben ik nou gek of wat?! Ja vast maar daar gaat het nu niet om... waar het wel om gaat is dat ik net een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Background image
Ben ik nou gek of wat?!
Ja vast maar daar gaat het nu niet om... waar het wel om gaat is dat ik net een leuke foto van mijn wèffie heb gemaakt, in landscape mode. Nou wil ik die als bg image maar dat kan alleen in portrait?! Ik kan niet roteren? moet ik nou echt die foto eerst op de pc roteren, dan terugzetten en dan als bg instellen? En dat op mijn technologisch hoogstaande multitouch gadget? Zoals we in Den Haag zeggen: Kap nâh!!!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja Sjowol zo moet het Heb het net geprobeert en het gaat niet Je krijgt die k*t foto niet in landscap
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Wat een taal hiero
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Problemen (niet-modding)
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar wel bizâh dat het nie kan! Weer en rfe voor 2.0 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Image gallery | celaeno2 | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 05-05-10 18:47 |
Image S4i | TTinnman | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 28-09-09 23:05 |
Image | belmaniak | Archief | 1 | 04-10-08 02:52 |
battery image | teunis | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-11-07 18:27 |
|
|