locatievoorzieningen werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Locatievoorziening werkt niet, knopje doorzichtig blauw. Ook gek, bij instellingen - algemeen - staat onder bluetooth geen locatievoorzieningen. Bij beperkingen staat opeens : 2 mislukte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
locatievoorzieningen werkt niet
Locatievoorziening werkt niet, knopje doorzichtig blauw.
Ook gek, bij instellingen - algemeen - staat onder bluetooth geen locatievoorzieningen. Bij beperkingen staat opeens : 2 mislukte pogingen, heb echter geen pogingen gedaan, geen idee wat code is. Help!!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat er ook geen locatievoorzieningen onder bluetooth. Ligt dit aan de firmware?
Het ligt in ieder geval niet aan de jailbreak... Bij mij werkt "vind mijn iphone" ook niet. Ik kan gewoon een account aanmaken (mobileme) bij agenda's enzo. Als het geïnstalleerd wordt, krijg ik wel netjes een pop-up met de vraag of hiervoor een locatievoorziening aangezet mag worden. Als alles klaar is en ik ga naar me.com kan hij mijn iPhone niet vinden. Als ik dan naar het account toe ga, kan ik het ook niet uitzetten. Als ik de knop naar links schuif, springt hij meteen terug naar rechts. Iemand ideeën? |
|
||||
|
||||
Waarom denken jullie dat dit onder Bluetooth staat?
Ik draai ook 4.3.3 en bij mij staat Locatievoorzieningen bij Instellingen direct onder Berichtgeving en direct boven Aanbieder.
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 augustus 2011 om 21:04 ---------- Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Locatievoorzieningen | belmaniak | iPad algemeen | 0 | 26-10-10 21:50 |
locatievoorzieningen | jwptm | iPhone algemeen | 7 | 14-08-10 20:01 |
Locatievoorzieningen in SBsettings wel aan niet in instellingen | jpmphone | iPhone algemeen | 0 | 28-07-10 13:26 |
Software: locatievoorzieningen | freggy | iPhone Navigatie | 1 | 19-01-10 21:37 |
Locatievoorzieningen | Macfreak038 | iPhone algemeen | 1 | 24-07-09 19:22 |
|
|