adresboek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Wie kan mij helpen, ik ben nog steeds bezig om mijn adres bestand van mijn Iphone 4 over te zetten( via bluetooth) naar mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
adresboek
Goedendag,
Wie kan mij helpen, ik ben nog steeds bezig om mijn adres bestand van mijn Iphone 4 over te zetten( via bluetooth) naar mijn autoradio Pioneer Avic D3. Alle andere functie o.a. muziek werk wel. Bij voorbaat dank. Gr. Eddy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan volgens mij niet?
Ik heb de zelfde radio en heb mijn iphone 4s aangesloten via bluetooth.. nu connect hij wel automatisch en kan ik 6 nummers in het schermpje opslaan maar ik kan niet via de avic d3 in mijn adresboek (contactenlijst) heeft u de oplossing al gevonden? Heb nog een vraag voor u mbt de avic d3. Uw navigatie werkt die goed? mijn navigatie ziet wel waar ik ben alleen de pijl die volgens mij de auto moet voorstellen wijst schuin de straat aan ipv dat die zeg maar op de straat staat met het puntje wijzend welke kant ik op ga. Heeft u dit ook? En welke kaarten heeft u? Weet u toevallig waar ik de nieuwe kaarten kan downloaden/kan kopen? Alvast bedankt. Sander |
|
|||
|
|||
Avic D 3
Beste,
Tot heden heb ik hierover nog steeds geen oplossing van, verder werkt de combinatie tussen Avic D 3 en mijn Iphone 4 prima. gr. Ed |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Adresboek | Wildewil | Desktop-applicaties | 0 | 16-01-11 15:08 |
Contacten - Adresboek | ouwe-henk | iTunes | 1 | 14-11-10 04:50 |
iphone adresboek to adresboek imac | G_rrtt | iTunes | 1 | 15-03-09 01:39 |
adresboek leeg | elrod | iPhone algemeen | 5 | 21-10-08 17:35 |
Adresboek | pradix | iPhone algemeen | 26 | 14-02-08 23:31 |
|
|