iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Batterij(duur) zichtbaar op je iPhone. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/9467-batterij-duur-zichtbaar-op-iphone.html)

Dolfijn 31-03-08 14:24

Ik (1.1.4) en mijn broertje (1.1.3) hebben allebei een probleempje. We hebben beide de extended preferences 1.3.1 van Blackwolf erop gezet maar nu werkt in de Settings de "datum en tijd" niet meer. Hij klapt eruit en gaat terug naar het springboard. Nu hebben we allebei Extended P uninstalled alleen bij hem klapt i nog steeds naar het springboard.

Mijn broertje wil zijn tijd veranderen omdat hij niet automatisch is veranderd tijdens het verzetten van de tijd afgelopen zaterdag.(wat bij mij wel automatisch is versprongen)

(p.s. is het trouwens bij iedereen automatisch versprongen)

Alvast bedankt

Cancunlover 31-03-08 14:49

Bij mij wel. Ik heb bij mijn Landinstellingen wel Regionotatie: België ingevuld. (ik woon in België) Zal wel ergens een datum of zo ingeprogrammeerd staan zeker?
Ik ondervind deze problemen dus niet...

croiman 31-03-08 17:30

Da is een optie in je iphone bij datum en tijd, dat hij zelf zomer uur en winter uur omzet. Hij zal die switch nie hebben aangezet dan.

Dolfijn 31-03-08 19:51

Bedankt voor het reageren maar nu heb ik eigenlijk nog steeds geen antwoord op vraag 1. Dat als je naar Date & Time gaat hij eruit klapt en terug naar het Springboard gaat. (Settings>General & Tweaks>Regional>Date & Time)

Voor de rest werkt de Extended [preferences geweldig maar dit is een kleine bug bij mij, het bugged me i.i.g.:)

ArB 31-03-08 20:01

Ik heb dit probleem ook gehad, maar na een verse restore werkte het wel ineens. Ben trouwens deze advanced prefs aan het vertalen in het nederlands.
Dan komt hij in de ifoneguide experimental. :)

croiman 31-03-08 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 90560)
Ik heb dit probleem ook gehad, maar na een verse restore werkte het wel ineens. Ben trouwens deze advanced prefs aan het vertalen in het nederlands.
Dan komt hij in de ifoneguide experimental. :)

De advanced prefs van blackwolf of de super prefs van mij?

ArB 31-03-08 22:09

De advanced prefs van blackwolf ben ik mee bezig. Die advanced prefs van jou heb ik nog niet :rolleyes:

jayjay 15-04-09 12:17

waarom zie ik geen % teken? ( met bossprefs/sbsettings)?

iMario 15-04-09 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jayjay (Bericht 277935)
waarom zie ik geen % teken? ( met bossprefs/sbsettings)?

Omdat je die niet krijgt, er is een of andere bug met de 3.0 batterij tweak waardoor het % tekentje wordt weergeven.

Undertaxxx 15-04-09 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 277941)
Omdat je die niet krijgt, er is een of andere bug met de 3.0 batterij tweak waardoor het % tekentje wordt weergeven.

Zeker geen bug, heb het al wel eens uitgelegd ergens op het forum. Het komt doordat je de % tweak niet uitgeschakeld hebt bij het updaten naar 3.0 OS, dan krijg je een batterij en ernaast dat % teken. Dus maw. de jailbreak tweak zijn code locatie is dus blijkbaar dezelfde als die van de aan/uit % optie die komen zal in 3.0 OS.

iMario 15-04-09 16:59

De kans dat er een switch komt om het percentage aan te zetten lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar we zullen zien.

Deze key is iig verborgen in 3.0: SBShowBatteryPercentage. Zegt genoeg... ;)

Hier een switch voor degenen die het uit willen proberen:
Code:

</dict>
                <dict>
                        <key>cell</key>
                        <string>PSSwitchCell</string>
                        <key>default</key>
                        <false/>
                        <key>defaults</key>
                        <string>com.apple.springboard</string>
                        <key>key</key>
                        <string>SBShowBatteryPercentage</string>
                        <key>label</key>
                        <string>Battery Percentage</string>


yoenoesz 18-04-09 22:36

Het makkelijkst,
1. Installeer (via Cydia) SBSettings, (Lees er meer over),
2. Slide over het bovenste balkje (na installatie) , tap op more, dan ff wachten op INITIALIZING.
3. Dan extras: enable numeric battery en klaar ! : tap nu op je batterij icon rechts boven in beeld!! dan zie je in nummer weergave het batterij duur!

Ciao

fujidepro 30-06-09 01:07

Thx yoenoesz zocht ik al heel lang... :D

LaurentBE 30-06-09 11:17

Topic gaat over fw 2.x die batterij percentage wil.

Maar als je nu een 2G iPhone hebt, op fw3.0, hoe kan je dan makkelijk het batterij percentage zichtbaar hebben?

Dolfijn 30-06-09 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yoenoesz (Bericht 279135)
Het makkelijkst,
1. Installeer (via Cydia) SBSettings, (Lees er meer over),
2. Slide over het bovenste balkje (na installatie) , tap op more, dan ff wachten op INITIALIZING.
3. Dan extras: enable numeric battery en klaar ! : tap nu op je batterij icon rechts boven in beeld!! dan zie je in nummer weergave het batterij duur!

Ciao

Zie stappen boven


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:23.