iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Batterij(duur) zichtbaar op je iPhone. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/9467-batterij-duur-zichtbaar-op-iphone.html)

MvdS 16-03-08 15:59

Batterij(duur) zichtbaar op je iPhone.
 
Is er iemand al een applicatie tegen gekomen waar je nog kan zien wat de restduur van je batterij is?

Destiny 16-03-08 17:03

Installeer Extended preferences. Daarna kun je de restduur aan zetten

MvdS 16-03-08 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 82756)
Installeer Extended preferences. Daarna kun je de restduur aan zetten

Thx.

Hoe krijg ik dat er op, want het staat niet standaard in Installer?

BadSide 16-03-08 17:43

m8an.de/ownrisk.xml

ironmanixs 16-03-08 19:33

Monitor de levensduur van de iPhone-batterij met Battery Info

croiman 16-03-08 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MvdS (Bericht 82719)
Is er iemand al een applicatie tegen gekomen waar je nog kan zien wat de restduur van je batterij is?

extended prefs, adv prefs of super prefs kun je installeren via installer, mijn super prefs kun je via de repo die hieronder mijn handtekening staat installeren via installer.

biggy_no1 17-03-08 00:56

als ik extended prefs instaleer dan vervalt de nederlandse taal en deze is niet meer terug te vinden in de instellingen , GEEN aanrader dus!

Jukka 17-03-08 18:07

batterijlader
 
Weet er iemand of de batterijlader van een ipod dezelfde is als die van een iphone?

Titan1980 17-03-08 18:20

Nou ik heb net die app geinstalled en gebruikt. Je ziet idd meer gegevens van de batt maar je hele iphone wordt er trager van. Probeer maar eens naar bijv de iCal te gaan moet je zien hoe sloom dat gaat :(

Mijn iPhone is binnen 2 dagen gewoon helemaal leeg zonder intensief gebruik, kan gewoon niet goed zijn. 1.1.3 heb ik.

croiman 17-03-08 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jukka (Bericht 83242)
Weet er iemand of de batterijlader van een ipod dezelfde is als die van een iphone?

ja. kijk eens bij te koop aangeboden iphone accesoires

mwagena 17-03-08 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biggy_no1 (Bericht 83003)
als ik extended prefs instaleer dan vervalt de nederlandse taal en deze is niet meer terug te vinden in de instellingen , GEEN aanrader dus!

je moet bij extended prefs gewoon nog een keer de dutch.lproj via SSH er op zetten.. (zie de handleiding voor '1.1.2 nederlandse taal in de wiki)
dan werkt het prima!
heb het nu ook zo

croiman 17-03-08 19:10

extended prefs is niet van mij, bij die van mij staat nederlands erbij.

darkmanx 17-03-08 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Titan1980 (Bericht 83251)
Nou ik heb net die app geinstalled en gebruikt. Je ziet idd meer gegevens van de batt maar je hele iphone wordt er trager van. Probeer maar eens naar bijv de iCal te gaan moet je zien hoe sloom dat gaat :(

Mijn iPhone is binnen 2 dagen gewoon helemaal leeg zonder intensief gebruik, kan gewoon niet goed zijn. 1.1.3 heb ik.

Als dit waar is dan hoef ik die batt app niet zo nodig....

Cancunlover 25-03-08 13:19

@croiman:
Heb jij ook zoiets als Super Prefs, maar dan voor 1.1.2 FW? :D

EDIT: Heb toch maar stiekem geprobeerd om jouw super prefs op mijn 1.1.2 FW te installeren. Installatie lukt zonder foutmeldingen, maar ik vind in mijn Springboard geen extra icoontje. Hoe kan ik jouw app dan openen?

EDIT2: Heb dus ondertussen gevonden dat ik gewoon naar mijn Instellingen moet gaan. Maar kan ik met Super Prefs ook mijn Providerlogo aanpassen?

croiman 25-03-08 19:20

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover (Bericht 87038)
@croiman:
Heb jij ook zoiets als Super Prefs, maar dan voor 1.1.2 FW? :D

EDIT: Heb toch maar stiekem geprobeerd om jouw super prefs op mijn 1.1.2 FW te installeren. Installatie lukt zonder foutmeldingen, maar ik vind in mijn Springboard geen extra icoontje. Hoe kan ik jouw app dan openen?

EDIT2: Heb dus ondertussen gevonden dat ik gewoon naar mijn Instellingen moet gaan. Maar kan ik met Super Prefs ook mijn Providerlogo aanpassen?

Die is ontwikkeld voor 112, en voor de 113 114 aangepast (andere filestructure) en werkt zonder probleem op 112.
Nee, dat zat daar nog niet in verwerkt, als je mijn super prefs hebt geinstalleerd, hoef je alleen deze plist te copieren naar je applications/preferences.app/ en heb je de carrier tekst erbij in special tweacks.

Hier is t dan, dan heb je wat je wilt.

croiman 25-03-08 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darkmanx (Bericht 83303)
Als dit waar is dan hoef ik die batt app niet zo nodig....

Als je kijkt na mijn screenshots bij fotos springboard, dan zie je rechts boven de batterij vervangen door het percentage van de batterij, zo zie je continu hoeveel bat je nog hebt. tweak in preferences.

iScorpio 25-03-08 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 82883)
extended prefs, adv prefs of super prefs kun je installeren via installer, mijn super prefs kun je via de repo die hieronder mijn handtekening staat installeren via installer.

Ik krijg je repo maar niet aan de praat. Ik krijg steeds te zien "Untitled Source" en blijft dus Uncategorized. Wat te doen? Een Refresh heb ik al een paar keer gedaan.

croiman 25-03-08 20:21

untitled source is normaal, je moet zien bij install naar de map : apps (HDNL) daar gaat t in staan. Maar wat wil jij? dan post ik hier t gene wat jij wil? Batterij in procent ?

iScorpio 25-03-08 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 87217)
untitled source is normaal, je moet zien bij install naar de map : apps (HDNL) daar gaat t in staan. Maar wat wil jij? dan post ik hier t gene wat jij wil? Batterij in procent ?

Je mag niet meer raden :D

"apps (HDNL)" heb ik trouwens niet onder install staan.

croiman 25-03-08 21:16

waar wil je je batterij switch hebben staan? kun je je preferences hier even posten? Dan haal k t af en pas aan wat je maar wilt, en k post em trug, gewoon juist aangeven wat je allemaal wilt, en k maak t speciaal voor jou.

iScorpio 25-03-08 23:11

@croiman,
Je hebt een PB.

Cancunlover 27-03-08 08:38

@ croiman:
Ik heb jouw Special Tweaks in mijn Applications/Preferences.app/ map gezet, maar ik zie nog steeds geen wijzigbare carrier tekst. Enig idee wat het zou kunnen zijn?
Alvast bedankt voor de hulp!

croiman 27-03-08 08:42

@ CANCUNLOVER : ja ik weet t al, kun je mij je preference.app map posten hier? moet kleine verandering in komen, en dan heb je t wel.
Die special tweaks was alleen voor als je Super Preferences geinstalleerd had. Nu heb je geen verwijzing naar het extra menu, als je je preferences.app post, zal k t voor jou wel even aanpassen.

Cancunlover 27-03-08 08:47

@ croiman:
Maar ik heb eerst toch maar je Super Prefs geinstalleerd, dus heb wel degelijk een verwijzing naar Special Tweaks 1.1.3 helemaal onderaan het scherm. Staat alleen niets tussen waarmee ik mijn carrier-tekst kan veranderen...

croiman 27-03-08 08:49

ok, stuur me jou special tweaks plist-en, en k pas t voor jou aan voor 113.

Cancunlover 27-03-08 08:50

@croiman:
Oh ja, nog een ander klein vraagje: moet ik die .rar bestanden eerst uitpakken of mogen die zo in mijn iPhone gezet worden?

croiman 27-03-08 08:53

uitpakken he, RAR is als een ZIP, maar alleen een ander formaat.

Cancunlover 27-03-08 08:58

Dacht ik al... Heb dit dus gedaan...
Heb dit ook even geprobeerd met het MIM.rar file-tje dat je gepost had. Even nieuwe map aangemaakt met naam Make it Mine in mijn Applications map op mijn iPhone, daarna alles erin gecopieerd wat er in die .rar file zat. Applicatie start op, maar gaat terug nr springboard na 2-3 seconden. Voor de rest gebeurt er nix...
Krijg enkel het scherm van iPhone Psycho modding and hacking...

croiman 27-03-08 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover (Bericht 88004)
Dacht ik al... Heb dit dus gedaan...
Heb dit ook even geprobeerd met het MIM.rar file-tje dat je gepost had. Even nieuwe map aangemaakt met naam Make it Mine in mijn Applications map op mijn iPhone, daarna alles erin gecopieerd wat er in die .rar file zat. Applicatie start op, maar gaat terug nr springboard na 2-3 seconden. Voor de rest gebeurt er nix...


Geen map aanmaken he?????? in die rar wat k post heeft altijd de juiste naam, je pakt t uit, dan krijg je automatisch een map waarin altijd de app zit, zoals in dit geval gaat je app zo heten :

MIM.app met daarin Default.png, icon.png enz.....

Zal wel zijn dat deze crashed. niet hernoemen zomaar. En deze MIM.app die ik gepost had, is voor 112, dit was de oude versie, voor 113 en hoger is er een andere versie.

Je hebt je Special tweaks uitgepakt en trug in je preferences.app gezet? werkt t nu wel? bij fake time zou je nu ook fake carrier moeten hebben dan.

Cancunlover 27-03-08 09:09

Uit het voorgaande kan ik wel lezen dat jij blijkbaar denkt dat ik 1.1.3 heb. Effe rechtzetten: ik heb 1.1.2. Sorry als ik ergens onderweg een beetje onduidelijk overkwam. Dus die Special Tweaks 1.1.3 onderaan het scherm werken niet op een 1.1.2 neem ik aan.
Ik doe dit allemaal eigenlijk alleen maar zodat ik mijn carrier tekst kan veranderen. Meer heb ik niet nodig... Dus als ik nu die MIM.rar van jou uitpak en de bestandjes die erin staan gewoon in de Applications map op mijn iPhone zwier, moet alles goed staan?

croiman 27-03-08 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover (Bericht 88014)
Uit het voorgaande kan ik wel lezen dat jij blijkbaar denkt dat ik 1.1.3 heb. Effe rechtzetten: ik heb 1.1.2. Sorry als ik ergens onderweg een beetje onduidelijk overkwam. Dus die Special Tweaks 1.1.3 onderaan het scherm werken niet op een 1.1.2 neem ik aan.
Ik doe dit allemaal eigenlijk alleen maar zodat ik mijn carrier tekst kan veranderen. Meer heb ik niet nodig... Dus als ik nu die MIM.rar van jou uitpak en de bestandjes die erin staan gewoon in de Applications map op mijn iPhone zwier, moet alles goed staan?

De special tweaks 113 werkt ook onder 112. als je je preferences.app even post, dan pas k t voor jou aan, en is jouw probleem opgelost.

En nee, in je map Applications komt een map te staan die MIM.app heet, en daarin komen die bestandjes. Post hier gewoon even je prefs en binnen 5min post k ze trug met de aanpassing. probleem opgelost

Cancunlover 27-03-08 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 88016)
De special tweaks 113 werkt ook onder 112. als je je preferences.app even post, dan pas k t voor jou aan, en is jouw probleem opgelost.

En nee, in je map Applications komt een map te staan die MIM.app heet, en daarin komen die bestandjes. Post hier gewoon even je prefs en binnen 5min post k ze trug met de aanpassing. probleem opgelost

Euh, stomme vraag, maar wat heb je nodig van mij? De lijst van mijn applicaties? Of een beschrijving van mijn preferences.app directory?
Edit: Heb trouwens gedaan zoals beschreven. MIM.rar uitgepakt en de volledige map van MIM.app naar mijn Applications directory gecopieerd. Heb nog steeds hetzelfde probleem... Crasht nog steeds...

croiman 27-03-08 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover (Bericht 88018)
Euh, stomme vraag, maar wat heb je nodig van mij? De lijst van mijn applicaties? Of een beschrijving van mijn preferences.app directory?
Edit: Heb trouwens gedaan zoals beschreven. MIM.rar uitgepakt en de volledige map van MIM.app naar mijn Applications directory gecopieerd. Heb nog steeds hetzelfde probleem... Crasht nog steeds...

De map preferences.app die in je Applications map staat.
Die map die je zelf had aangemaakt eerst verwijderd? make it mine map daar? en als je MIM.app erop hebt gezet, herstart je je iphone. post je preferences.app map even.

Cancunlover 27-03-08 09:28

Verdorie eh. Ik kan geen kopie maken van die map. Ik werk met iPhone PC Suite. Kan daar alles in slepen en copieren, maar niet eruit... Die WinSCP lukt mij ook nie echt...

croiman 27-03-08 09:31

iphonebrowser ?????

croiman 27-03-08 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover (Bericht 88027)
Verdorie eh. Ik kan geen kopie maken van die map. Ik werk met iPhone PC Suite. Kan daar alles in slepen en copieren, maar niet eruit... Die WinSCP lukt mij ook nie echt...


je geeft ip adsres van je iphone (te vinden bij je Wi-Fi verbinding)
port is 22, username "root" paswoord "alpine" en kies voor SCP en login, hiervoor moet je openSSH op je iphone hebben, en als t de eerste keer is dat je in logt, zul je paar keer (tot mss 6x) moeten proberen in te loggen mits je iphone nog een sleutel moet aanmaken

croiman 27-03-08 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover (Bericht 88004)
Dacht ik al... Heb dit dus gedaan...
Heb dit ook even geprobeerd met het MIM.rar file-tje dat je gepost had. Even nieuwe map aangemaakt met naam Make it Mine in mijn Applications map op mijn iPhone, daarna alles erin gecopieerd wat er in die .rar file zat. Applicatie start op, maar gaat terug nr springboard na 2-3 seconden. Voor de rest gebeurt er nix...
Krijg enkel het scherm van iPhone Psycho modding and hacking...

Je kunt toch in je iphone???

Cancunlover 27-03-08 09:39

Jup. Maar met PC Suite kan je niets veranderen in je iPhone. Ik kan van mijn Windows verkenner wel bestanden "slepen" naar bepaalde directories, maar daar houdt het ook mee op. Gaat niet in de andere richting.
Ben hier nu een beetje aan het klooien met WinSCP, maar het Wi-Fi netwerk hier op het werk is beveiligd EN verborgen. Ik ken de sleutel en zo wel, maar mijn ervaring met WinSCP is NUL, dus da lukt nog nie zo goed...

croiman 27-03-08 09:46

Alle dan, veel geluk ermme met de Wi-Fi.

Hier heb k net de nieuwe Super Prefs gepost. Dit is de huidige.
https://forum.iculture.nl/f14/i...html#post88020

Cancunlover 27-03-08 09:54

Heb juist jouw nieuwe Super Prefs erop gezet. Werkt perfect!!! Kan ook Carrier tekst aanpassen, net zoals ik wou!
Maar kan ik dit ook gewoon terug uitzetten? Ik zit namelijk voor het werk veel in het buitenland en zou dan graag in de gaten houden dat ik op Vodafone netwerken zit (ivm met mijn abonnement). Kan ik deze functie gewoon uitzetten, net zoals fake time?

P.S.: Gij zijt echt ne crack zalle kerel! Merci voor alle hulp en vooral het geduld da gij hebt met noobs zoals ik... THANKS!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:46.