tethering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, bluetooth tethering werkt niet goed. ik heb een Macbook pro i7 met 10.6.8 en een iphone 3GS met 4.3.3 erop. nu krijg ik tethering ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
tethering
Hallo,
bluetooth tethering werkt niet goed. ik heb een Macbook pro i7 met 10.6.8 en een iphone 3GS met 4.3.3 erop. nu krijg ik tethering met usb wel aan de praat maar tethering met blutooth niet. hij laat zien dat hij wel verbonden is (blauwe balk op iphone) maar internet doet het niet. als ik de usb kabel er tussen doe heb ik wel internet. ik heb alles eer al opnieuw opgezet (op mabook en iphone), maar het werkt nog steeds niet. wie heeft de oplossing??? groet Martijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is toch gewoon draadloos? Via Wi-Fi of je 3G?
Ik heb personal hotspot staan, als ik deze aanzet dan vind mijn laptop mijn iphone en zo connecteer ik en klaar is kees, ik kan surfen op mijn laptop dankzij mijn iphone. Ik heb wel een iphone 4 met 4.3.3 op. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Controleer even de netwerk instellingen op OSX. Mogelijk krijgt je computer een verkeerd IP adres, of is er een ander probleem. Je kunt proberen de PAN (?) netwerk interface te verwijderen, Bluetooth koppeling verwijderen (vergeet dit apparaat) en na een reboot (liefst beide apparaten) opnieuw koppelen, waarna opnieuw de PAN netwerk interface wordt aangemaakt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tethering | Zompy | Jailbreak apps en thema's | 13 | 27-08-10 11:02 |
3.1.2 tethering | sentmen | iPhone algemeen | 26 | 25-07-10 01:19 |
Tethering op XP | MarkStraatman | iPhone algemeen | 0 | 25-05-10 02:47 |
Tethering 3.1.3 | Sjeik18 | iPhone algemeen | 2 | 11-05-10 12:19 |
Tethering ? | Iphone_belgium | Archief | 1 | 10-06-09 02:19 |
|
|