Swipe-delete discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien al eens genoemd hier (heb het niet kunnen vinden): Door een zijwaartse swipe kun je makkelijk de delete optie tevoorschijn toveren. DIt werkt in: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Swipe-delete
Misschien al eens genoemd hier (heb het niet kunnen vinden):
Door een zijwaartse swipe kun je makkelijk de delete optie tevoorschijn toveren. DIt werkt in: Ipod Videos SMS Bij toeval ontdekt... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kwist niet dat dit ook bij ipod videos werkt
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
swipe delete was al bekend inderdaad, nou kan ik het ook gemist hebben, maar dat het bij de video's wist ik ook niet.
Goeie tip dus
|
||||
|
||||
Heeft iemand hier de User guide van de iPhone ooit gelezen ?
|
|
||||
|
||||
uhm.. ik heb nog nooit een guide van een gadget gelezen
|
|
|||
|
|||
dat had ik paar weken geleden ook ontdekt met me iphone 1.1.4 . Als je bij ipod videos bent gewoon met je vinger van RECHTS naar LINKS schuift komt er een rode balkje VERWIJDEREN..
|
|
||||
|
||||
swipe en delete werkt overal bij.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
galaxy s swipe | buffel_styllezz | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-04-11 13:20 |
delete all sent items | damnet | iPhone algemeen | 6 | 11-08-09 00:04 |
App delete | Miguelb | iPhone Apps | 8 | 17-03-09 22:49 |
baseband delete ? | DonYannickova | Unlock [archief] | 1 | 22-12-07 23:12 |
|
|