BELANGRIJK! iPhone gevonden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone gevonden in de trein tussen 15.00 en 17.00 uur d.d. 29072011 op het traject rotterdam vlissingen graag alle hulp om de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
BELANGRIJK! iPhone gevonden
Ik heb een Iphone gevonden in de trein tussen 15.00 en 17.00 uur d.d. 29072011 op het traject rotterdam vlissingen graag alle hulp om de iphone terug te bezorgen bij de eigenaar mail tips en hints direct naar mij erik@61webs.nl
Thnx!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet ge wa ge doet; belt gewoon één van z'n contactnummers en leg het aan deze uit, zij zullen hun vriend laten weten z'n iphone is gevonden en geef hen u gsm nummer en deze zal u dan wel bellen. .
|
|
||||
|
||||
//Topictitel aangepast.
Hopelijk vind je de eigenaar snel! |
|
||||
|
||||
Is het al gelukt om de eigenaar te vinden?
Wel netjes dat je het op deze manier probeert op te lossen
|
|||
|
|||
Netjes van je om dit te melden.
Hopelijk kun je de eigenaar er weer mee verenigen. |
|
|||
|
|||
RESPECT !
Niet veel mensen die dit nog doen ! |
|
|||
|
|||
ja, zelfs speciaal hiervoor een account maken, respectttt
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Geweldig, Respect man Laat weten of je het voor elkaar hebt !!! grtzzzzzzzzzzzz MoRaNi
|
||||
|
||||
Goeie zaak, eerlijk zeg. Weinig mensen die er (zoveel) moeite voor zouden nemen.
|
||||
|
||||
Belt de eigenaar niet eens zijn eigen nummer / iPhone? Zou ik allang gedaan hebben. Kun je ook in de mail van de eigenaar? Misschien kun je een mailtje naar hem zelf sturen?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is ie van mij, is een iPhone niet waar?
Goed van je dat je het hier meldt Maar staat er geen codeslot op die iPhone, dan kan je nog weinig als 112 bellen... Wellicht kan je iets met het serienummer?? |
Labels |
iphone gevonden, iphone verloren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag! Belangrijk! | FifaPuma | Jailbreak | 4 | 23-09-10 18:09 |
iPhone 2g gevonden in West Friesland (eigenaar gevonden) | Simple | Archief | 24 | 29-06-10 10:02 |
Belangrijk!! | julio | Archief | 1 | 07-10-08 15:58 |
Belangrijk: Firmware 1.1.2 uit voor iPhone. Nog niet updaten! | Michael | Unlock [archief] | 22 | 10-11-07 11:46 |
|
|