Smsjes per ongeluk verwijderd..help discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik heb per ongeluk een smsgesprek verwijderd, ik wou er eentje verwijderen maar ging dus te snel. Ik heb mijn iPhone 4 vrij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Smsjes per ongeluk verwijderd..help
Hallo allemaal!
Ik heb per ongeluk een smsgesprek verwijderd, ik wou er eentje verwijderen maar ging dus te snel. Ik heb mijn iPhone 4 vrij recent nog aan iTunes gehangen dus dan wordt er toch ook automatisch een backup gemaakt? Kan ik ergens die smsjes terugvinden en weer op mijn lieftallige iPhone krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Aan itunes hangen, en dan niet synchroniseren maar laatste backup terug zetten.
|
|
|||
|
|||
Reservekopie bedoel je? Die had ik blijkbaar nog niet gemaakt. :-((
|
|
||||
|
||||
Dit kan misschien helpen: Maak een backup van je sms-berichten - iPhone - iPhoneclub.nl
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Sluit aan op iTunes, en rechtermuis-klik op je iPhone links in iTunes onder 'apparaten', kies voor 'zet reservekopie terug' en kies er 1 van een paar dagen geleden toen je nog de sms jes had. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: software per ongeluk verwijderd | Fenderben | Unlock | 30 | 25-03-11 11:06 |
Herstellen van per ongeluk gewiste smsjes | Peddep | iPhone algemeen | 2 | 10-03-11 17:32 |
per ongeluk push fix verwijderd | mykey73 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 20-04-10 14:59 |
Windows: Quicktime per ongeluk verwijderd | Desp | iTunes | 1 | 04-10-09 22:38 |
Besturings software per ongeluk verwijderd | brandweerman35 | iPhone algemeen | 9 | 17-02-09 23:57 |
|
|