Filmpjes van vakantie van Iphone halen.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat lukt me dus niet.. Zit heel itunes door te spitten.. maar zie het nergens staan.. natuurlijk kun je ze mailen naar jezelf, maar dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmpjes van vakantie van Iphone halen..
Dat lukt me dus niet..
Zit heel itunes door te spitten.. maar zie het nergens staan.. natuurlijk kun je ze mailen naar jezelf, maar dan comprimeerd hij ze volgens mij, want ze zijn niet zo mooi dan, plus het is aardig wat dataverbruik.. dat is dus niet de oplossing.. Ik HOOP dat iemand die hier wel heeft voor mij.. Alvast dank! Daniel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je sluit je iphone op een windows pc aan en je gaat niet naar itunes, als je je iphone met windows verbind zal de pc het herkennen als een camera en je klikt op oke of iets dergelijks en dan zie je ineens alle foto's en video's van je iphone die je dan ook op je bureaublad kan slepen
|
|
|||
|
|||
super, dankje !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen filmpjes van iPhone afhalen | Filmkolik66 | iPhone algemeen | 0 | 05-07-10 14:38 |
Foto: Foto's, filmpjes van iPhone naar PC | QueenL | Muziek, foto & video | 3 | 11-01-10 01:13 |
terug van vakantie | jeekes | Archief | 4 | 03-04-08 19:28 |
Video: film van iPhone halen | KrAdrie | Muziek, foto & video | 5 | 21-02-08 00:13 |
|
|