Proassist - Kapotte iphone's retour discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik wou graag even horen of er meerdere mensen waren die net zoals mij kapotte telefoons krijgt van proassist. Ik heb nu al 3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Proassist - Kapotte iphone's retour
Hallo
Ik wou graag even horen of er meerdere mensen waren die net zoals mij kapotte telefoons krijgt van proassist. Ik heb nu al 3 keer gehad dat ik een kapot refurbished iphone retour krijg. Op dit moment ligt mijn iphone voor de 3e keer bij proassist in 6 weken 1e keer paar jaar terug met een 3g Iphone retour kwamen smsjes pas uren te laat binnen en andere kleine klachten en terug gestuurd binnen 2 dagen 2e keer paar weken terug nieuwe gekregen toen mijn iphone4 uit de winkel kapot was Deze telefoon leek in het begin helemaal goed te zijn maar na een week was ik aan het filmen en begon de flitser te knipperen. Uurtje later met de batterij op 60% sloot die zich op eens af en was het einde verhaal (zat ook een rammeltje in dus was gewoon iets kapot terwijl ik hem niet had laten vallen) 3e keer deze iphone 2 weken terug gekregen Ook deze deed perfect mee gehad naar spanje ging allemaal prachtig Kom ik gister terug van vakantie zet ik hem aan itunes om de foto's eraf te halen En daarna begonnen de problemen. Ik kon niks meer in de agenda opslaan dus ik zet hem weer aan itunes Krijg ik foutmeldingen te zien in itunes Dus na een beetje knooien heb ik hem in restore mode gekregen, Maar tijden de restore kreeg ik een onbekende fout Ik heb het geprobeerd op windows 7 en windows xp maar kreeg beide keren een fout melding. Ik kon er toen al niks meer mee omdat ik dat itunes logo steeds in beeld had maar net wanneer ik dacht dat het niet erger kon, viel die uit en heb em niet meer aan gekregen dus helemaal dood Nu kreeg ik al een beetje rare opmerking dat ik wel heel vaak belde voor een kapotte telefoon maar ik doe niks geen jailbreak toegepast niks ben ik de enigste die dit heeft met toestellen van proassist ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al geprobeerd te herstellen in DFU mode? En daarna instellen als nieuwe iPhone (geen backup terug zetten).
|
|||
|
|||
Citaat:
anyway hij is al bij proassist maar de vraag is of meerdere mensen wel is een niet goed werkende telefoon van proassist hebben gekregen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ProAssist levering iPhone 3GS nog mogelijk? | LSDeef | iPhone algemeen | 2 | 26-07-11 16:53 |
Ipad 2 ook retour - nummer 3 op komst ... | jajabd | iPad algemeen | 28 | 07-07-11 22:01 |
Iphone fabrieksinstelling voor retour | martjee | iPhone algemeen | 5 | 30-03-11 17:33 |
iPhone 4 retour naar de UK..hoe? | anandvr | iPhone algemeen | 0 | 07-08-10 16:18 |
ProAssist - Iphone probleem | MBoxma | iPhone algemeen | 4 | 04-06-10 18:36 |
|
|