Zit vast in DFU mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik wil graag mobiel internet op mijn mobiel maar ik moest daarvoor alles wissen op m'n iphone dit heb ik via de optie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zit vast in DFU mode
Hallo allemaal,
Ik wil graag mobiel internet op mijn mobiel maar ik moest daarvoor alles wissen op m'n iphone dit heb ik via de optie gedaan bij opties->algemeen etc. Toen heb ik em 2 dagen laten liggen maar er gebeurde niks ook niet toen ik em aan de pc deed. Vervolgens heb ik m'n telefoon in dfu mode gezet om em te herstellen maar ik krijg telkens verschillende foutmeldingen bij verschillende versies firmware ik heb al verschillende firmwares geprobeerd ook heb ik geprobeerd om de telefoon gewoon te herstellen en bij te werken maar dit doet ie ook niet. Ik heb dit al op verschillende pc's geprobeerd maar op 1 pc pakt ie de iphone maar. Wat te doen? Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hou de power en home knop ingedrukt totdat de apple logo verschijnt
|
|
|||
|
|||
Als ik dat doe krijg ik nog steeds te zien dat ik em op itunes moet aansluiten ...
|
|
||||
|
||||
moet je het even proberen of fixrec wat voor je kan betekenen, even googlen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Zit helemaal vast in DFU mode | Romyyy___ | Jailbreak | 4 | 19-12-10 09:40 |
iPhone vast in DFU mode van PwnageTool | Guest-20151113171500 | iPhone algemeen | 0 | 13-06-10 02:49 |
iPhone 3GS: Iphone 3gs vast in DFU mode | Srcane | Unlock | 2 | 04-06-10 15:39 |
iPhone: Iphone zit vast in recovery mode!! please help! | wolveone | Jailbreak | 0 | 29-08-09 19:07 |
Vast in DFU Mode | Duggel | Archief | 2 | 17-01-09 16:53 |
|
|