iPhone 4 BaseBand updaten - Vast op oude bbfw discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met welk commando kan ik de baseband van mijn iPhone 4 updaten? Ik herinner me dat dat bij andere modellen/eerdere firmware ging met BBUpdaterExtreme , ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4 BaseBand updaten - Vast op oude bbfw
Met welk commando kan ik de baseband van mijn iPhone 4 updaten?
Ik herinner me dat dat bij andere modellen/eerdere firmware ging met BBUpdaterExtreme, maar ik heb staan google'n als een gek en heb toch niks voor de iPhone 4 kunnen vinden. De basebandfirmware ICE3_04.10.01_BOOT_02.13.Release.bbfw met daarin de volgende bestanden staan al te popelen: - psi_ram.fls - ebl.fls - stack.fls - psi_flash.fls Heeft iemand toevallig de nodige kennis om mij uit een irritant probleempje te helpen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 3gs custom firmware, baseband 6.15.00 vast in zwart scherm/dfu | martijnmiddel | Jailbreak | 5 | 16-08-11 21:31 |
PwngeTool+Oude Baseband en nieuwe update voor unlock? Wat nu? | peetduck | Archief | 1 | 31-10-09 19:35 |
Oude baseband wel unlock? | klennetjuh | Archief | 8 | 19-10-09 10:06 |
|
|