Apps niet zichtbaar op homescreen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na wat problemen op mijn gejailbreakte iPod Touch 4 (4.3.3), waren al mijn apps uit hun folders verwijderd en moest ik ze helemaal opnieuw indelen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps niet zichtbaar op homescreen
Na wat problemen op mijn gejailbreakte iPod Touch 4 (4.3.3), waren al mijn apps uit hun folders verwijderd en moest ik ze helemaal opnieuw indelen. Toen kwam ik er achter dat een aantal apps er niet meer op staat, namelijk de apps die beginnen met een W, X, Y of Z. Die pasten er waarschijnlijk niet meer op bij het "unfolderen". Die apps kan ik nu wel vinden bij spotlight search, maar ik vroeg me af hoe ik ze weer gewoon op mijn homescreen krijg.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kun je ze niet opnieuw syncen met je pc?
|
|
||||
|
||||
al een 10 min uitgezet?
|
Labels |
apps, apps kwijt, onzichtbaar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IBooks icon niet zichtbaar op homescreen | Jawi1965 | iPad algemeen | 0 | 26-06-11 22:49 |
apps niet zichtbaar na installatie | eddie_1963 | iPhone Apps | 8 | 11-03-10 21:17 |
Niet alle apps zichtbaar in 3.0? | joice | iPhone Apps | 5 | 07-07-09 22:37 |
Geinstalleerde apps niet zichtbaar | Ezra | Jailbreak apps en thema's | 8 | 07-01-08 20:44 |
|
|