Gevoel dat iphone scherm overgevoelig is discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vanmorgen heb ik een vreemd iets met mijn iphone 3gs 16gig. Ik kan het probleem niet echt in 1 zin omschrijven daardoor even enkele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gevoel dat iphone scherm overgevoelig is
Sinds vanmorgen heb ik een vreemd iets met mijn iphone 3gs 16gig.
Ik kan het probleem niet echt in 1 zin omschrijven daardoor even enkele voorbeelden. 1. Wanneer ik in safari sta en druk met men vinger op een plek dan begint heel het scherm van boven naar beneden te bewegen. 2. Als ik in facebook applicatie zit kan ik amper nog naar beneden, hij reageerd enkel op de eerste aanraking volgens mij want hij opent bijna altijd een andere pagina in plaats van naar beneden te gaan. 3. Bij de power off slider kan ik niet meer sliden. Wanneer ik het begin van de slider strook aanraak gaat deze onmiddelijk terug naar het start scherm. Hopelijk heeft iemand dat al meegemaakt en kan er iemand me helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hem je hem laten vallen ofzo?
|
|
||||
|
||||
Komt me niet bekend voor. Heb je een harde reset geprobeerd?
|
|||
|
|||
Ik heb hem niet laten vallen. Ik wou een harde reset proberen dus ik haal hem uit het stopcontact. Vreemd genoeg was het probleem weg. Het was is dus blijkbaar enkel terwijl hij oplaad.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat is dat kleine blauwe cirkeltje boven op mijn scherm? | Ip0d | Archief | 1 | 27-03-11 15:44 |
Wat betekend dat witte pijltje rechtsboven in het scherm? | stefonline | Archief | 3 | 09-08-10 13:53 |
hoe ervoor zorgen dat het scherm niet draait | omed4life | Archief | 4 | 24-03-10 18:12 |
Windows: iTunes zegt dat iphone vol zit, maar dat is niet zo... | Guest-20151113171500 | iTunes | 6 | 22-12-08 11:09 |
|
|