//

contacten verwijderen iphone 4

contacten verwijderen iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Op het forum heb ik al enige keren gevonden hoe je contacten moet verwijderen maar: 1. met instelling/general/reset.....? Bestaat niet in mijn telefoon. 2. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-08-11, 09:27
BDR73 BDR73 is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 14
Standaard contacten verwijderen iphone 4

Hallo,

Op het forum heb ik al enige keren gevonden hoe je contacten moet verwijderen maar:
1. met instelling/general/reset.....? Bestaat niet in mijn telefoon.
2. synchroniseren met outlook is zacht gezegd waardeloos, lukt niet, soms voor de helft soms niets. Zo heb ik contacten veranderd, gesynchroniseerd maar geen veranderingen. Ik heb een paar gegevens toegevoegd, b.v. bedrijf waar ze werken, wederom gesyncd en dan zie ik ineens de helft van de veranderingen wel terug, maar niet alle veranderingen.
3. voornaam is achternaam (dus niet de manier van rangschikken, dat bedoel ik niet maar de voornamen staan in het vakje welke bestemd is vaar de achternaam)
Ben ik ijverig gaan veranderen in outlook, gesyncd en een aantal zijn veranderd maar meer dan de helft blijft verkeerd staan.
4. ik heb een appje kunnen vinden erase contacts maar wonderbaarlijk komen ze allemaal terug na een paar seconden, snap er niets van

mijn vragen:
ik wil nu alle contacten in 1 keer uit mijn iphone wissen (niet de apps)
zodat ik wederom een poging kan wagen om de outlook database terug te zetten.

Is er een programma waarmee ik de contatcen kan bewerken want het is toch raar dat Apple gebruik moet maken van microsoft, yahoo of google om hun zaken te kunnen regelen.
Is er dan echt geen programma die het simpel kan zoals je dat bij nokia, samsung en ericsson wel hebt ? Jaren een nokia gehad, werkte ik met OVI en dat ging super goed, sumsun g heeft ook een pc suite en dat ging ook goed.

Ik zit nu al een paar dagen te rommelen en het lukt me niet grrrrrr .

Ik hoop dat iemand weet hoe het simpel en effectief kan want ik weet het niet meer.

In ieder geval alvast ontzettend bedankt.

Alle tips en/of aanbevelingen zijn welkom.

Groeten
Dummie Ron

p.s.
ik maak gebruik van outlook 2003.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 augustus 2011 om 09:54 ----------

Ik denk dat het gelukt is.
Synchroniseren met een lege map en alle mappen verwijderd uit outlook.
Toen een backup terug gezet in outlook en gesyncd en het lukte eindelijk.

Maar neemt niet weg dat ik nog niet een apple programma heb gevonden om dit te doen, moet het met een microsoft software doen.

Als iemand dat weet dan hoor ik dat nog graag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-11, 10:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BDR73 Bekijk bericht
Maar neemt niet weg dat ik nog niet een apple programma heb gevonden om dit te doen, moet het met een microsoft software doen.
Met MobileMe lukt dat allemaal perfect, maar dat is helaas niet meer beschikbaar. Misschien even wachten op de opvolger, iCloud.

iOS 4.x.x en Outlook is geen goed huwelijk. Ik heb een tijdje Outlook 2011 for Mac, de allerlaatste versie dus, gebruikt. Dat is een doffe ellende: contacten verdwijnen tijdens het syncen of staan er dubbel of driedubbel in, zelfs via MobileMe.
  #3  
Oud 19-10-11, 23:49
heijdemann heijdemann is offline
• iOS 10.2
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 110
Standaard

Cleanup in de store 0.79 werkt als een speer
Reageren

Labels
contacten, outlook, verwijderen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten verwijderen ? steelo iPhone algemeen 20 03-12-11 22:34
iPhone contacten verwijderen Basjee iPhone algemeen 11 06-06-11 19:46
contacten verwijderen buddha iPhone algemeen 1 04-01-11 10:35
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders Robbert1965 iTunes 15 26-06-09 17:41
Contacten verwijderen van iPhone??? Erhan iPhone algemeen 8 15-01-09 08:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:15.