Samenvoegen iCal calenders discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Heeft iemand een idee of je twee (en meerdere) iCal calenders kan samenvoegen in iCal en hoe dat precies in z'n werk gaat? Bijvoorbeeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Samenvoegen iCal calenders
Hey,
Heeft iemand een idee of je twee (en meerdere) iCal calenders kan samenvoegen in iCal en hoe dat precies in z'n werk gaat? Bijvoorbeeld je werk en prive agenda? Ik wil namelijk alles onder 1 'kopje' zeg maar, maar wil liever niet alles handmatig moeten gaan invoeren. Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik denk dat dat lastig wordt en ik vraag me ook af of dat handig is.
ik heb de suggestie om de prive ical file te exporteren als "prive" en daarna te importeren bij "werk" of omgekeerd..... post anders eens hier: Apple - Support - Discussions - iCal succ6 n.b. ik heb zelf 15 verschillende ical calendars en sync die tussen de verschillende macs met busysync 1.5 (BusySync - Sync iCal and Google Calendar - from BusyMac) werk super !! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
berichten samenvoegen | gangstaartje | Jailbreak apps en thema's | 1 | 04-04-11 17:09 |
ical samenvoegen van iphone en ipod | vanop | iPhone algemeen | 0 | 20-01-11 16:58 |
Hoe de nieuwe Google Sports Calenders synchroniseren? | XIII | iPhone algemeen | 5 | 04-09-09 23:14 |
Calenders syncen via MobileMe | Lancia | iTunes | 0 | 20-03-09 08:43 |
|
|