Update naar 4.3.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een vraagje. een kennis vroeg mij zijn iphone te updaten Hij heeft nu versie 4.0 (gejailbreaked) en zou graag naar 4.3.3 gaan omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update naar 4.3.3
Ik had een vraagje.
een kennis vroeg mij zijn iphone te updaten Hij heeft nu versie 4.0 (gejailbreaked) en zou graag naar 4.3.3 gaan omdat je dan nog kan Jailbreaken. Nu is de vraag. als je een update/restore doet, behoud je dan je gegevens van spelletjes zoals Angry Birds, Smurfs(heeft veel tijd en geld gekost)? of kan je die op een of andere manier opslaan. mvgr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik stel voor dat je eerst kijkt of je wel 4.3.3 SHSH blobs hebt voor dat toestel...
|
|
|||
|
|||
Die heb ik cydia opgeslagen
Mvgr |
|
|||
|
|||
Eerst reservekopie maken, dan naar fw 4.3.3 en jailbreaken.
Daarna reservekopie terugzetten. Ter info: Mocht het zo zijn dat je het terugzetten van de reservekopie mislukt, dan kun je te allen tijde via de Applestore de eerder betaalde apps gratis opnieuw downloaden. Je bent alleen de behaalde resultaten kwijt, indien deze niet online worden opgeslagen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update 3.1.3 naar 4.x via iTunes lukt niet na downgrade naar 3.1.3 | mich@ | iTunes | 9 | 03-08-11 16:53 |
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? | hockeyboer | Jailbreak | 1 | 30-09-10 18:23 |
iPhone vastgelopen na update naar 1.0 naar firmwareversie 2.0 | Sabwar | Archief | 1 | 21-09-08 23:43 |
Probemen naar update via Itunes naar 1.1.4 | buffel | Archief | 2 | 02-03-08 20:56 |
|
|