Iphone dictafoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik met de dictafoon een relatief grote opname maak (60 minuten) en ik wil deze opname naar mijn computer overbrengen ben ik via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone dictafoon
Hallo,
Als ik met de dictafoon een relatief grote opname maak (60 minuten) en ik wil deze opname naar mijn computer overbrengen ben ik via de dictafoon niet in staat deze gehele opname in 1 email te verzenden naar mijn emailadres. Ik moet de opname in stukjes van 8 minuten zetten en deze stukjes afzonderlijk van elkaar emailen. Weet iemand een oplossing zodat ik de opname in zijn geheel via 1 email kan versturen naar mijn computer? Alvast bedankt! Groeten Johan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt ze ook kopiëren naar de computer wanneer je de iPhone hebt aangesloten op iTunes.
|
|||
|
|||
Zal wel aan mij liggen, maar waar vind ik de dictafoon op mijn iPhone?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
gesproken berichten aanzetten bij Itunes
Hoi Wouter,
Ik zoek me rot naar de optie in Itunes om ook de gesproken berichten van de dictafoon te vinden. Kun jij nader specificeren waar dat staat? Alvast hartelijk dank Wilco |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik me niet vergis komen deze dan tussen je muziek te staan. |
|
|||
|
|||
En nu de volgende stap...?
So far so good...
Tot hier is het me allemaal gelukt. Ik heb zelfs mijn memo's op mijn pc teruggevonden (en voor de zekerheid maar even veiliggesteld ;/). Maar nu wil ik die memo's weer in mijn muziekbibliotheek op mijn ipod (geen iphone, sorry) zien. Ik zie alles wel in iTunes, maar het wordt niet teruggesynchroniseerd naar ipod als af te luisteren memo. Iemand enig idee? Of ben ik niet duidelijk geweest? Alvast bedankt, Jasper |
|
|||
|
|||
Hallo,
Kan iemand mij zeggen wat de maximum opnameduur is van de standaard Apple Dictafoon aub? Bij mij stopt de app met opnemen na zo'n ongeveer 40 minuten en de tot dan toe opgenomen data wordt verwijderd. Indien dit normaal is, kent iemand dan een app waarmee ik gemakkelijk 2 of meer uren kan opnemen? Alvast bedankt! Thomas |
|
|||
|
|||
Hoi hoi,....
Zou je mij misschien kunnen vertellen waar je je memo`s heb gevonden, want ik vind die van mij niet THNX! |
|
|||
|
|||
Ze staan ook in de muzieklijst, naam artiest is dan naam van je iPhone.
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik altijd iTalk. Dit is een gratis programma. Als je betaalt kun je multitasken. Nu niet. Maar bij vergaderingen e.d. heb ik toch telefoon uit staan.
Verder een goed programma. |
Labels |
dictafoon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
dictafoon | patrick020nl | iPhone algemeen | 0 | 29-05-11 22:51 |
dictafoon | pimvhe | iPhone algemeen | 4 | 30-10-10 15:29 |
Dictafoon | yoyoran | iPhone algemeen | 0 | 16-10-10 12:25 |
iPhone 3GS - Dictafoon werkt wisselend | Joop87 | iPhone algemeen | 1 | 08-09-10 19:21 |
iPhone 'Dictafoon'-app neemt op met Apple Lossless | Zuurbekje | iPhone Apps | 0 | 23-03-10 10:15 |
|
|