iPod Touch 4: gebroken glas discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin heeft haar iPod Touch 4G onlangs laten vallen. Gevolg: een volledig gebarsten voorkant, met lichte schade aan de LCD. Op zich niet zo'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod Touch 4: gebroken glas
Mijn vriendin heeft haar iPod Touch 4G onlangs laten vallen. Gevolg: een volledig gebarsten voorkant, met lichte schade aan de LCD. Op zich niet zo'n probleem, heb al jaren ervaring met het repareren van iPods allerhande, maar op mijn zoektocht naar de goedkoopste leverancier voor het juiste onderdeel, vond ik toch iets vreemds.
De meeste sites (ifixit.com, rapidrepair.com, brapa.com, directfix.com) verkopen dit onderdeel aan de gemiddelde prijs van € 80, excl verzending. Maar op etechparts.com vond ik het aan € 51, wat toch een serieus verschil is. Is er misschien iemand die kan bevestigen dat deze site legit is? Of me kan zeggen waarom zij beduidend goedkoper zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen gewoon proberen, dan natuurlijk wel met paypal betalen dat is altijd iets veiliger.
|
Labels |
gebroken, gevallen, ipod touch 4g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 gebroken glas | Appletheway2go | iPhone algemeen | 116 | 19-06-11 13:40 |
Glas gebroken iPhone 4 | tellysbar | iPhone algemeen | 8 | 17-04-11 19:22 |
Iphone gebroken glas hulp | Colburners | iPhone algemeen | 6 | 10-09-10 22:21 |
ipod touch camera glas gevonden! | Melle123 | Chat en geruchten | 3 | 21-05-10 14:03 |
Glas gebroken??? | karim s | iPhone algemeen | 1 | 19-09-09 01:19 |
|
|