Sim Lock iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 4 gekocht in Noorwegen aangezien ze daar goedkoper waren. Noors kaartje erin gedaan, en nu heb ik recent een sim ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sim Lock iPhone 4
Hallo,
Ik heb een iPhone 4 gekocht in Noorwegen aangezien ze daar goedkoper waren. Noors kaartje erin gedaan, en nu heb ik recent een sim van Tmobile erin gedaan en als ik hem in mijn iTunes stop zegt hij dat de sim niet op deze telefoon past. Dus er zit een sim lock op de telefoon.. aangezien de telefoon uit Noorwegen komt, wat zijn mijn opties hoe ik deze telefoon kan sim lock verwijderen? Ik hoor graag nog even van jullie. Alvast bedankt Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan moet je je iPhone simlockvrij maken via software aldus een jailbreak. Hier is informatie genoeg te vinden op dit forum.
|
|
|||
|
|||
Ok, aangezien ik dit nog nooit gedaan heb kunnen jullie mij beschrijven wat de voor en nadelen hiervan zijn?
En misschien in het kort een stappenplan uitzetten hoe ik dit moet doen ? Bedankt voor je reply |
|
||||
|
||||
Welke baseband heeft jouw iPhone 4?
|
|
|||
|
|||
Firmware 4.0: Baseband 05.13.04 (iOS 4)
|
|
||||
|
||||
Huh? Dat is toch een 3G(S) baseband?
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik dat vinden? Want de iPhone is gelocked kan niet eens in het hoofdmenu komen. Hoe kom ik erachter welke baseband ik heb dan. Het is een iPhone 4
|
|
||||
|
||||
Misschien met f0recast?
|
|
|||
|
|||
Daar heb ik nog nooit mee gewerkt.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Graag, kan ik je anders bereiken via email of teamviewer ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ok, wat wil je dat ik doe en wat moet ik doen om te installeren ?
|
|
||||
|
||||
f0recast downloaden bij iH8sn0w en kijken of dat programma de baseband toont.
|
|
|||
|
|||
Deze ben ik nu aan het downloaden,
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2011 om 17:53 ---------- F0recast: Baseband 04.10.01 Bootloader ICE Jailbreakable No Unlockable No Iphone 4 IOS 4.3.5 |
|
||||
|
||||
Helaas; zoals de tool al aangeeft heb je (zoals verwacht) een baseband die niet te unlocken is met ultrasn0w.
Je hebt dus een provider IMEI unlock nodig. Daar kan ik je helaas niet bij helpen. Iemand anders? |
|
||||
|
||||
Er bestaat toch een service waar je tegen betaling van ik dach rond de 80 euro je simlock definitief kunt laten verwijderen.
Zie geen Noorse provider staan, je zou kunnen informeren.hierzo Persoonlijk geen ervaring mee, staat wel op dit forum over geschreven. |
|
|||
|
|||
Ik heb dit gecontroleerd, maar ik wil wel graag weten of dit werkt ja of nee
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan ik een iPhone 3GS met versie 4.3.5 unlocken zonder Jailbreak? Kan dat?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 geeft sim lock aan? wat nu | arnocup | iPhone algemeen | 4 | 22-07-10 19:14 |
iPhone 3G: Iphone Sim-Lock Lukt NIET ? | Maniak | Unlock | 1 | 13-06-10 20:28 |
Push werkt niet op sim-lock vrije iphone 3g | frankz | iPhone algemeen | 4 | 18-05-10 08:30 |
iPhone 3GS: Sim lock vrije Iphone | cderooij | Unlock | 2 | 07-07-09 08:47 |
iPhone in Italie SIM-lock vrij te koop? | ridmaur | Archief | 2 | 17-07-08 13:25 |
|
|