sms vooraankondiging discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een sms ontvang krijg ik toch de afzender in een vooraankondiging op het scherm terwijl vooraankondigingen uitstaat. Bij E-mail en whatsapp is dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms vooraankondiging
Als ik een sms ontvang krijg ik toch de afzender in een vooraankondiging op het scherm terwijl vooraankondigingen uitstaat. Bij E-mail en whatsapp is dit niet het geval.Wat moet ik doen om de vooraankondiging voor sms ook uit te zetten??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
deze kunnen enkel afgezet worden als je je toestel met cijfercode beveiligd. Dan komt de optie tevoorschijn.
|
|
|||
|
|||
toestel is met een cijfercode beveiligd maar dan nog zie je een aankondiging als je op de aan toets drukt. nieuwsgierige blikken zien dan van wie je een smsje krijgt. en dat wil ik voorkomen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Jailbreaken en BiteSMS installeren. Je kunt dan instellen dat er komt te staan: "Tekstbericht" van "person" o.i.d. Nieuwgierigen zien dan niet van wie het komt en wat er in staat.
|
|
||||
|
||||
Jep echt een zalige app
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS geluid werkt niet bij herhalen van sms toon (meldingstoon) | naselmoro | iPhone algemeen | 5 | 21-07-11 15:28 |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|