Moederbord kapot? IPHONE 3G 16GB discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphonerz, Ik heb een vraagje... mijn iphone 3g had ineens last van lange horizontale pixelstreep en het werden er steeds meer (na 30min. ). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Moederbord kapot? IPHONE 3G 16GB
Beste iphonerz,
Ik heb een vraagje... mijn iphone 3g had ineens last van lange horizontale pixelstreep en het werden er steeds meer (na 30min.). ik heb mn tellie toen weggebracht naar een reparateur, die zij dat mn display gwn na de ***** was. zo gezegd zo gedaan en er zat een nieuw displaytje op. een dag later begon mn iphone kei vaag te doen. ineens wit scherm, pixellig beeld (display trok wit weg) ik dacht toen, het zal tog niet weer et scherm zijn? weer weggebracht, en toen ik hem terug kreeg zei de reparateur; ''je moet niet rechtsboven in de hoek drukken want dan valt je scherm weer uit. je moederbord is defect''. mijn vraag was of jullie daar ook ooi ervaringen mee hebben gehad en wat jullie het meest logische lijkt (toch display of mischien connector of moederbord) alvast bedankt voor de moeite! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook gehad je moet het touch screen en lcd scherm vervangen. Ik had dit trouwena op me vakantie van 3 weken dus 3 weken zonder iphone is egt mooi ****
|
|
|||
|
|||
ik heb bijna hetzelfde, m'n iphone valt om de 2 minuten uit. Als ie dan uitvalt zie ik verticale strepen over het gehele beeld. Is m'n moederbordje nu stuk ?
Help me A.U.B. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk je connectors na op je moederbord(de druk kabeltjes van scherm naar moederbord) of die wel goed vast zitten. Dit was namelijk ook het probleem bij mij. Heb het nagevraagd en het is bijna niet mogelijk dat de moederbord plots kapot is. Als het niet aan de kabeltjes ligt raad ik je aan om een complete scherm unit te kopen. Rond de €45,- gwn een hagelnieuw schermpje met alles al voor gebouwd zodat he alleen de kabeltjes op het bordje moet klikken. Laat ajb weten of het gelukt is Grtz! |
|
|||
|
|||
Beste M1256S
mhhhh, dus ik moet mn iphone los schroeven met die 2 schroefjes bij de speaker? en dan kijken of ik een draadje los zie? zo niet dan moet er een nieuwe schermpje in ? Alvast bedankt voor reactie |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt hele goede tuts om je iphone te openen - YouTube: iPhone 3G Dissection, Disassembly, Take Apart & Tear Down by DirectFix.com - YouTube volg deze stappen. Als hij het schermpje er voorzichtig uit haald zie je dat er drie connectortjes van het scherm op het moederbord zit. Kijk of eentje er los zit. of druk ze een keer aan. Werkt dit niet zul je een nieuwe scherm unit moeten kopen. LET OP DAT JE JE IPHONE EERST UITSCHAKELD VOORDAT JE HEM OPENT |
Labels |
defect, display, iphone 3g 16 gb, moederbord |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
moederbord vervangen | Domino | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 25-07-11 02:40 |
Nut van klemmetje op moederbord | Srcane | iPhone algemeen | 0 | 18-05-11 14:23 |
iphone moederbord | mathiasv | iPhone algemeen | 1 | 12-11-10 10:13 |
iPhone: nieuw moederbord iphone 2g en nu? | remko2000 | Jailbreak | 5 | 11-10-10 14:25 |
Moederbord stuk na vallen van de Iphone? | truckdiver | iPhone algemeen | 0 | 07-02-10 11:06 |
|
|