iPod start niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb een vraag voor de apple/ipod keners ik heb mijn iPod opnieuw hersteld maar vlak voor dat ie klaar was liep mijn computer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod start niet meer
hoi,
ik heb een vraag voor de apple/ipod keners ik heb mijn iPod opnieuw hersteld maar vlak voor dat ie klaar was liep mijn computer vast. dus ik dacht nou dan zet ik hem in DFU en herstel een nog een keer dit keer wou hij de laatste millimeter niet verder en bleef dus hangen (nee niet vastgelopen) ik dacht, dan maar moeijlijk doen en "jailbreaken" met redsn0w kijken of die hem kan herstellen met een IPSW bundel nee, nog steeds niet!!! maar hij start dan wel verbose op en ik zie dit staan. Citaat:
ik heb zelf ook al tinyumbrella geporbeerd!!! //xvilo p.s. ik heb een ipod touch 4e generatie (zonder firmware) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPOD TOUCH 1G start niet meer op | Koen991 | iPhone algemeen | 5 | 06-06-12 20:54 |
iPod touch: ipod start niet meer op | kaalkop12 | Jailbreak | 5 | 05-09-11 20:16 |
Ipod Touch start niet meer op | Shava | iPhone algemeen | 3 | 01-06-11 23:16 |
Ipod touch 1g start niet meer op!! | Raul1997 | Archief | 1 | 14-11-10 20:59 |
iPod touch: iPod 32 GB (2g) start niet meer op na hertstel via iPod | iWessler | Jailbreak | 10 | 13-05-10 12:07 |
|
|