iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   jullie hulp hard nodig...restore werk niet ? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/99756-jullie-hulp-hard-nodig-restore-werk-niet.html)

m1chelle92 01-10-11 21:51

jullie hulp hard nodig...restore werk niet ?
 
Hoi hoi,
ik heb een iphone 4, en draait nu op 4.3.5
maar k wil hem terug hebben naar 4.3.1 ofzo want jailbreaken werkt niet op 4.3.5 dan loopt hij vast en als ik heb opnieuw aan doe blijft hij op het apple logo hangen.
daarom wil ik hem restore naar een lagere firmware..

kan iemand mij helpen?

thanks..

michelle:d

Sjaakafhaak 01-10-11 21:53

Heb je shsh blobs nog?

XIII 01-10-11 22:17

En anders proberen tethered te booten met redsn0w, want je hebt nu een tethered jailbreak.

m1chelle92 02-10-11 14:37

En wat betekend dat ?
Zou misschien per stap kunnen vertellen wat k moet doen want ben hier niet zo goed in ..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2011 om 14:38 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaakafhaak (Bericht 709198)
Heb je shsh blobs nog?

Wat is dat ?
Sorry ben niet zo goed hierin haha

francebramie 02-10-11 15:21

Tethered betekend dat iedere keer als je je iPhone herstart, dan ben je je jailbreak kwijt, en moet je 'm via redsn0w weer opstarten:
- plug je iPhone aan je computer
- open redsnow
- druk op "just boot tethered" (weet niet precies wat er staat, maar moet iets in deze richting zijn)

Downgraden is best wel lastig, de kans is groot dat je "shsh blobs" hebt als je je iPhone onder 4.3.1 - 4.3.3 ook al hebt gejailbreakt, zoja, dan kan ik je wel een tutorial sturen die laat zien hoe je moet downgraden. Heb je 'm nog niet gejailbreakt op een van die versies, dan kan je helaas niet meer downgraden.

XIII 02-10-11 15:25

Je bent de jailbreak niet kwijt, maar je iPhone start niet volledig op zonder een "zetje" van redsn0w.

En dat moet inderdaad iedere keer dat je boot.

m1chelle92 02-10-11 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door francebramie (Bericht 709285)
Tethered betekend dat iedere keer als je je iPhone herstart, dan ben je je jailbreak kwijt, en moet je 'm via redsn0w weer opstarten:
- plug je iPhone aan je computer
- open redsnow
- druk op "just boot tethered" (weet niet precies wat er staat, maar moet iets in deze richting zijn)Downgraden is best wel lastig, de kans is groot dat je "shsh blobs" hebt als je je iPhone onder 4.3.1 - 4.3.3 ook al hebt gejailbreakt, zoja, dan kan ik je wel een tutorial sturen die laat zien hoe je moet downgraden. Heb je 'm nog niet gejailbreakt op een van die versies, dan kan je helaas niet meer downgraden

Oke ja graag zou k tutorial willem hebben.

K heb hem gister herstart naar fabrieksinstellingen nu draait ie op 4.3.5 maar de jailbreak is eraf en als ik hem nu jailbreak blijft cydia een wit icoontje...

francebramie 02-10-11 20:07

Hier een topic met hetzelfde probleem op iCulture: Downgrade iPhone 4

Anders nog een andere website: RedmondPie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:52.