jullie hulp hard nodig...restore werk niet ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, ik heb een iphone 4, en draait nu op 4.3.5 maar k wil hem terug hebben naar 4.3.1 ofzo want jailbreaken werkt niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jullie hulp hard nodig...restore werk niet ?
Hoi hoi,
ik heb een iphone 4, en draait nu op 4.3.5 maar k wil hem terug hebben naar 4.3.1 ofzo want jailbreaken werkt niet op 4.3.5 dan loopt hij vast en als ik heb opnieuw aan doe blijft hij op het apple logo hangen. daarom wil ik hem restore naar een lagere firmware.. kan iemand mij helpen? thanks.. michelle
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je shsh blobs nog?
|
|
||||
|
||||
En anders proberen tethered te booten met redsn0w, want je hebt nu een tethered jailbreak.
|
|||
|
|||
En wat betekend dat ?
Zou misschien per stap kunnen vertellen wat k moet doen want ben hier niet zo goed in .. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2011 om 14:38 ---------- Wat is dat ? Sorry ben niet zo goed hierin haha |
|
||||
|
||||
Tethered betekend dat iedere keer als je je iPhone herstart, dan ben je je jailbreak kwijt, en moet je 'm via redsn0w weer opstarten:
- plug je iPhone aan je computer - open redsnow - druk op "just boot tethered" (weet niet precies wat er staat, maar moet iets in deze richting zijn) Downgraden is best wel lastig, de kans is groot dat je "shsh blobs" hebt als je je iPhone onder 4.3.1 - 4.3.3 ook al hebt gejailbreakt, zoja, dan kan ik je wel een tutorial sturen die laat zien hoe je moet downgraden. Heb je 'm nog niet gejailbreakt op een van die versies, dan kan je helaas niet meer downgraden.
|
||||
|
||||
Je bent de jailbreak niet kwijt, maar je iPhone start niet volledig op zonder een "zetje" van redsn0w.
En dat moet inderdaad iedere keer dat je boot. |
|
|||
|
|||
Citaat:
K heb hem gister herstart naar fabrieksinstellingen nu draait ie op 4.3.5 maar de jailbreak is eraf en als ik hem nu jailbreak blijft cydia een wit icoontje... |
|
||||
|
||||
Hier een topic met hetzelfde probleem op iCulture: Downgrade iPhone 4
Anders nog een andere website: RedmondPie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Dringend hulp nodig, iPhone komt niet uit mislukte jailbreak! | ilse93 | Jailbreak | 1 | 26-02-11 18:48 |
iPhone 3G: Hulp nodig met 3.1.2 restore 3G | Ferwerda | Unlock | 0 | 27-07-10 23:19 |
Muziekliefhebbers opgelet! ik heb jullie hulp nodig (Part 2) | sjowol | Chat en geruchten | 11 | 29-08-09 16:21 |
Muziekliefhebbers opgelet! ik heb jullie hulp nodig | sjowol | Chat en geruchten | 45 | 10-08-08 01:24 |
|
|