Ervaringen met iPhone OS 3.0 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door libia Als het goed is kan je de firmware versie ook handmatig aanpassen in een plist Nog niet getest en of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-05-09 om 10:29. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
beta 5 is er, wel eerder dan verwacht
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand enig idee wanneer beta 3 verloopt? Aangezien deze nog op mijn ikPhone draait en ik niet voor onverwachte verrassingen wil komen te staan....
|
|
||||
|
||||
Bron: iphoneblog.com
The new iTunes release blocks the changing of the carrier file. |
|
|||
|
|||
waarschijnlijk als je nu je iphone aan itunes hangt dat hij expired of morgen. dacht dat het 10 dagen na nieuwe beta release is.
Laatst gewijzigd door Xenn0X; 07-05-09 om 11:38. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De beta kent echter standaard de instelmogelijkheden. MMS werkt gewoon. Tethering heb ik nog niet werkend. In de hele update nog geen wijzigingen ontdekt. het lijkt dus een actie om tethering tegen te gaan
|
|||
|
|||
Ik zal wel blind zijn. Maar waar kan ik de MMS instellingen invoeren?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens kun je deze versie gewoon met de Beta 4 quickpwn jailbreaken.
OS 3.0 beta 4 Laatst gewijzigd door jaaplankamp; 07-05-09 om 14:15. |
|
|||
|
|||
Ok, heb dus shift+update gedaan. Wacht wel op beta 6 dan, heb nu geen zin om weer alles te restoren+alle muziek syncen.
|
|
|||
|
|||
Als ik shift update doe lukt het niet, iphone start opnieuw gewoon op en krijg slide to unlock icoontje voor me. Daarna geeft iTunes een error aan.
|
|
|||
|
|||
Heb je de nieuwe beta versie van Itunes dan? Ik wel, toen deed hij het gewoon. Het MMS en Tethering gedeelte komt gewoon in de final toch? Hoe gaat dat straks met de kosten, MMS zit niet in het abonoment...
|
|
|||
|
|||
Ja die heb ik, Dennis_Ajax. Dus dat is het probleem niet. Zou toch moeten werken met shift + updaten. Namelijk niet zo zin om shift + herstellen te doen ivm alles weer moeten syncen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb het idee dat Beta 5 alleen maar die instellingen bij Mobiel Datanetwerk als verschil heeft ten opzichte van Beta 4.
|
|||
|
|||
kan iemand mij dit uitleggen. ik heb net de nieuwste beta geinstaleerd, maar ik heb nergens dat mobiel datanetwerk. ik had het in de vorige beta wel maar nu niet meer
|
|
||||
|
||||
Je hebt zeker een custom IPCC geupload in de vorige Beta en nu geupdate naar Beta 5?
Als je het persee terug wilt moet je in DFU mode restoren.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kijk in de wiki.
|
|||
|
|||
daar staat alleen uitgelegd hoe het moet niet wat het is
|
|
||||
|
||||
DFU mode is een soort van Recovery Mode. Je weet wel dat je dat plaatje krijgt met dat stekkertje en iTunes stekkertje. DFU mode is echter krachtiger dan Recovery Mode.
Bespaar me de volledige uitleg.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G met Vodafone - ervaringen? | iSander | Vodafone | 266 | 06-01-10 01:10 |
Ervaringen met iphone os 3.1 beta | pieterwillems | Ontwikkelen voor iOS | 70 | 17-08-09 16:34 |
Ervaringen met Iphone master? | Niessie | iPhone algemeen | 3 | 18-02-09 12:05 |
iPhone 3G met telfort: Ervaringen | Dennisf | KPN | 36 | 01-01-09 22:23 |
|
|