Ervaringen met iPhone OS 3.0 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Xenn0X zat zo eens te brainen met de data: Beta 1: 17 Maart Beta 2: 1 April Beta 3: 15 April ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
zie net dat deze post al geplaatst was sorry Laatst gewijzigd door fokke.dekker; 29-04-09 om 11:20. Reden: was al geplaatst |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Groot gelijk. Vind het trouwens niet echt fair dat wij als betalende developers deze beta's gratis of erger nog onder betaling zouden doorgeven. Ben je ongeduldig; betaal dan je developer account en binnen de week kan je lustig testen/developen. No hard feelings!
|
|
||||
|
||||
Waar ik nu eigenlijk ng het meest blij mee ben is de nieuwe iTunes 8.2 en de snelheid waarmee deze nu werkt. Alles werkt veel sneller en soepeler lijkt het wel
In de Beta 4 zijn een paar kleine wijzigingen doorgevoerd maar ben nog niks schokkens tegen gekomen. De update werkte wederom goed naar deze nieuwe beta.
|
|||
|
|||
iemand al een 1ste gen iphone met een geldige dev account maar met een verwijderde simlock kunnen updaten?
|
|
|||
|
|||
kan iemand mij vertellen hoe ik nu met 3.0 notities kan overzetten vanaf mijn mac naar mijn iPhone? En waar komen de notities te staan die van je iPhone naar je computer worden gezet?
|
|
||||
|
||||
Nieuwe opties (komt van andere fora's)
|
|||
|
|||
Dingen die me opvallen aan deze beta4:
Nieuwe modemfirmware + extra menu voor m'n universal dock Meer info over het dock Geen zwarte-toetsenbordachtergrond bij sms.app Heel wat minder opties bij Berichten in Instellingen Voor de rest zeer snel, stabiel, ... |
|
||||
|
||||
Las op iPod touch Fans dat het MMS gedeelte er hellemaal uit was en AT&T misschien een nieuwe data plan wil maken.
|
||||
|
||||
Zo je moet echt een developers account hebben, anders kun je niet eens meer de firmware installeren.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat je de carrier.ipcc opnieuw moet uploaden naar je iPhone
|
||||
|
||||
Inderdaad, ik heb ook gewoon dezelfde opties bij Berichten als jaaplankamp.
|
||||
|
||||
Ik heb nooit wat aan men ipcc. aangepast en ik heb ook gewoon 2 opties, zo hoort het ook in Beta 4.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is het normaal dat ik al ik op instellingen - algemeen - netwerk- mobieldatanetwerk klik dat ik gewoon een leeg scherm krijg? Wil graag mms en apn enzo instellen maar er staay helemaal niets:s Laatst gewijzigd door iScorpio; 29-04-09 om 22:11. Reden: Volgende keer de dit knop gebruiken! |
|
||||
|
||||
Dat kan kloppen met deze beta's. Een andere (aangepaste) IPCC zou dit kunnen oplossen maar werkt niet voor alle providers. Welke provider heb je? Zoek anders eens op 'IPCC'
|
|||
|
|||
Citaat:
hoe moet ik dat dan doen? Kan je me een link geven van een topic hierover? Vind niets in de zoekfunctie hierover:s Laatst gewijzigd door pieterwillems; 29-04-09 om 22:24. |
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag Service Pack 2 geïnstalleerd voor Vista (64bit) en zag o.a. een nieuwe opties daar "Bluetooth Devices". Ik dacht toen direct aan Tethering via USB.
Ik op de iPhone Tethering aangezet en Vista herkent ineens een extra netwerk!!!! Ik kan nu Tethering gebruiken via USB met mijn Windows Vista SP2 PC Plaatje:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G met Vodafone - ervaringen? | iSander | Vodafone | 266 | 06-01-10 01:10 |
Ervaringen met iphone os 3.1 beta | pieterwillems | Ontwikkelen voor iOS | 70 | 17-08-09 16:34 |
Ervaringen met Iphone master? | Niessie | iPhone algemeen | 3 | 18-02-09 12:05 |
iPhone 3G met telfort: Ervaringen | Dennisf | KPN | 36 | 01-01-09 22:23 |
|
|