Contacten weg, help! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb gisteravond net als anders mijn IPhone gesynchroniseerd. Ben nu al mijn contacten kwijt, dat is een kleine ramp, weet niet hoe of waar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten weg, help!
Heb gisteravond net als anders mijn IPhone gesynchroniseerd. Ben nu al mijn contacten kwijt, dat is een kleine ramp, weet niet hoe of waar ik die terug kan krijgen. Iemand een idee??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je in iTunes niet nog een goede backup van je gegevens staan die je kan restoren?
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar synchronisatie
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Open iTunes en verbindt je iPhone met je PC. In iTunes kan je in de linker kolom rechts kliken op je iPhone naam. Daar staat de optie om je reservekopie terug te zetten.
|
|||
|
|||
Zojuist gedaan, geheel leeggetrokken en het herstelprogramma doorgelopen. Alles weer terug behalve mijn contactlijst. Mijn Recentlijst gaat terug tot 26-11-09??? Nog andere mogelijkheden?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Tja, daar heb je een punt, die was gesynct met Outlook. Daar staan nog 3 contacten in die zitten nu wel weer op m'n IPhone. Dan vrees ik dat ik de rest kwijt ben. Computer in november gecrashed. Weer opnieuw geconfigureerd. Op een of andere manier heeft ie op een gegeven moment geen synchronisatie met Outlook meer gedaan.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Pffff, wat een ellende. Driewerf K..!! Dank voor het meedenken Generaal!
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar mijn voordeel was dat ik mijn simkaart voor de aanschaf van mijn iPhone in een andere telefoon had, zo stond (het grootste gedeelte) van mijn contacten op mijn simkaart. Mijn oplossing was dat ik ze dus weer vanuit mijn simkaart kon importeren op mijn iPhone.
Misschien dat het ook voor jou de oplossing is..... Suc6 |
|
|||
|
|||
Hoe doe je dat dan??Ik dacht ook dat gegevens automatisch op de SIM worden opgeslagen, is dat bij de IPhone ook?
|
|
|||
|
|||
Helaas, contacten worden bij de iPhone niet automatisch op je sim opgeslagen. Als je je sim voorheen niet in een andere telefoon hebt gebruikt zullen ze er dus ook niet op staan.
Als ze wel op je sim staan is onderstaand de manier om te importeren. - instellingen - mail, contacten, agenda - ga naar contacten en selecteer importeer simcontacten suc6 |
|
|||
|
|||
Dank voor jullie hulp. Contacten zijn weg, na een eerdere computercrash.
Heel vervelend, ben nu weer opnieuw aan het opbouwen. |
|
||||
|
||||
Contacten worden wel mee opgeslagen met een reservekopie. Praat uit eigen ervaring
|
||||
|
||||
Bestaat er een manier om je contacten die op je iphone zijn opgeslagen,kunt kopiëren (backuppen) in een map op je pc?
Zou er bv een programma voor zijn of kun je dmv WinSCP je contacten uit een map kopiëren? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
||||
Er loopt nu een soortgelijke discussie in een ander topic. Het is wat gemakkelijker als we daar verder gaan . Klik hier
// Slotje
Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-01-10 om 14:04. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten weg help help | Opgezetfan | iTunes | 2 | 20-11-10 09:08 |
Contacten weg na overzetten | pieren | iTunes | 0 | 16-05-10 17:00 |
Contacten knop weg | lemme201 | Archief | 7 | 11-11-09 12:18 |
contacten weg na synchroniseren! | vivian78 | Archief | 4 | 03-11-09 20:57 |
Contacten weg? | El_Diablo | Archief | 2 | 19-06-09 10:27 |
|
|