groepsmms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik nu een nieuw bericht maak naar meerdere mensen maakt mijn iphone er automatisch een mms van, terwijl ik dit eigenlijk helemaal niet wil. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
groepsmms
Als ik nu een nieuw bericht maak naar meerdere mensen maakt mijn iphone er automatisch een mms van, terwijl ik dit eigenlijk helemaal niet wil. ik moet dan via instellingen mms uitzetten en dan het bericht sturen zodat het een mms wordt. iemand hier een beter oplossing voor of zal dit met de nieuwe fw van vandaag verholpen zijn?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik heb het even getest maar ik kan niet zien dat hij omzet naar mms hoe zie jij dit.
je plakt er toch geen plaatje of iets erin zodat het een mms word.
|
||||
|
||||
Normaal staat er bovenaan Nieuwe SMS, maar als je een SMS naar meerdere mensen stuurt komt er: Nieuwe GroepsMMS oid.. ;-)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Raar..
Mss staat mms bij u ni ingesteld..? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Datzelfde probleem heb ik ook met de reguliere 3.0 update.
Zou het kwaad kunnen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
verstuurd hij niet pas een mms zodra je daadwerkelijk een foto hebt gemaakt?
|
|
|||
|
|||
Nee dit is een zeer vervelende bug, het heeft mij al vier euro gekost. Ik hoorde van de ontvangende partijen dat ze een MMS van me ontvingen!
|
|
|||
|
|||
Zie de bijlage
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat er ook Groep MMS (ik heb een Belgische simlock vrije iPhone)
|
|
||||
|
||||
Je kan natuurlijk wel MMS uitschakelen, dan heb je dat probleem niet, maar dan kan je natuurlijk ook geen 'echte' MMS sturen..
|
|
|||
|
|||
hier gewoon nieuw bericht ;-)
je moet er gewoon op letten dat je niets tijpt in het onderwerp veld anders als je een onderwerp kiest denkt hij dat het een MMS is |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het lijkt een bug te zijn. Als je een groeps sms wil sturen zul je dus MMS even uit moeten zetten.
|
|
|||
|
|||
Ik ook nieuwe bericht, ook bij meerdere personen: foto toevoegen maakt er 'nieuwe MMS' van.
Is de bug misschien alleen bij Belgische iPhones? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|