Werkt iphone in Europa Snel SNEl!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Jongens ik schrijf dit via mijn PDA ik heb een iphone 3g gekocht maar ga binnen 10 dagen terug nar nederland doet hij het in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Werkt iphone in Europa Snel SNEl!!
Jongens ik schrijf dit via mijn PDA ik heb een iphone 3g gekocht maar ga binnen 10 dagen terug nar nederland doet hij het in nederland heeft iemand ervaring en kunnen jullie snel antwoorden want ik kan hem binnen 5 uur terugbrengen anders niet meer kan iemand me zeggen of die iphone werkt in europa 3G met een lock van apple of ATT ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je hem unlockt kan je er volgens mij gewoon mee bellen in Europa
|
|
|||
|
|||
en Wi-Fi en andere dingen>??? welke frimeware is de beste?? om te unlocken en te halen want wil meer halen
|
|
||||
|
||||
Moest je de zoekfunctie eens willen gebruiken zou je op al je vragen een antwoord kunnen vinden
|
|
|||
|
|||
ik kon het niet vinden
|
|
|||
|
|||
Mischien beter je best doen? het is hier geen helpdesk, daarnaast ben jezelf ook niet al te duidelijk in je info.
|
|
||||
|
||||
ik heb weinig toe te voegen aan het bovenstaande. Eerst een beetje research doen, voor je dingen koopt of wil kopen is geen overbodige luxe.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Accu snel leeg en ook weer snel vol?! | Sebastiaan | iPhone algemeen | 52 | 01-01-11 00:22 |
Windows: Muziek speelt te snel af op Iphone | stabu | iTunes | 0 | 20-04-10 13:34 |
iPhone batterij snel leeg | jketting1 | iPhone algemeen | 27 | 15-01-10 15:09 |
iphone snel ontladen | kevinvw | iPhone algemeen | 2 | 24-06-08 19:04 |
|
|