[België] iPhone 3G op Kazapa.be (Phoneworldonline.com) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) op de site staat: APPLE IPHONE 3G WIT 21% BTW WORDT AAN DE KASSA BIJ TOEGEVOEGD TOTAALPRIJS 375 EURO MET 20 EURO KORTING TOTAAL 350 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
op de site staat:
APPLE IPHONE 3G WIT 21% BTW WORDT AAN DE KASSA BIJ TOEGEVOEGD TOTAALPRIJS 375 EURO MET 20 EURO KORTING TOTAAL 350 EURO ten eerste waarom staat er dan 372 bij de iphone zelf?? en 375-20 is bij mij 355 ?? en je moet dus 50!!! euro verzendkosten betalen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb hier sterk men twijfels over...
och ja dinsdag weten we meer zeker? straks zijn het fake iphones |
|
|||
|
|||
inderdaad, we zien wel hoe het gaat.
hij kan trouwens zn iphone site wel opdoeken als hier 1 persoon er achter is gekomen dat het scam is en het heeft beleeft(dus heeft betaald) |
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels ook via de mail contact gehad en een voorschot betaald. Ik moet zeggen dat tot nu toe al mijn vragen/mails nog netjes beantwoord worden. Alleen kan ik mij voorstellen dat, door de drukte, deze jongens niet alle mails/telefoontjes/smsjes kunnen beantwoorden. Hetgeen nu ook duidelijk op hun site staat omschreven.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij zei dat hij de verzendkosten op 0,00 had gezet en dat er 21% BTW bij het betalen opgeteld zou worden. Ik heb wel besteld (nog niks betaald) en ik krijg een faktuur in mijn mailbox van 372,- + 50,- verzendkosten. Totaal: 422,-. Nergens de BTW te bekennen. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij de BTW op 0,00 heeft gezet i.p.v. de verzendkosten. Op mijn vraag wanneer je eventueel met creditcard kan betalen zei hij gisteren morgen. Op phoneworldonline.com staan de 16GB iPhones voor 475,- excl. verzendkosten (20,-) en eventuele korting van 20,- bij betalen van een voorschot. Dus sorry, ik snap er niks meer van. Denk dat ik nog maar ff lekker tot dinsdag wacht, totdat de eerste iPhones geleverd zijn. Op dit moment vertrouw het niet niet zo meer. Laatst gewijzigd door Marc283; 18-07-08 om 18:05. |
|
|||
|
|||
op dinsdag worden ze verstuurd. als hij dan niet met een andere uitstel reden komt, krijgen de mensen de iphones pas minstens donderdag pas denk ik.
|
|
||||
|
||||
ik heb er iig wel vertrouwen in ( en anders ben ik 2x voor een iphone opgelicht :X )
maar denk dat patrick wel eerlijk is zoveel gegevens er over hem bekend zijn. anders is hij zijn leven niet meer zeker gok ik maar goed ik behoor tot de 1e lichting dinsdag en ik hou jullie wel op de hoogte |
|
|||
|
|||
Citaat:
(ik zit dan in frankrijk, dus kan forum niet bekijken) En ik ben heel benieuwd of die kerel te vertrouwen of niet te vertrouwen is. |
|
|||
|
|||
ik heb nog eens een email gestuurd , wat nou precies de kosten zijn...
met /zonder btw.. verzendkosten... korting.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zijn we een beetje jaloers . Niet echt proper om iemand z'n handel in de grond te boren zonder enig bewijs . Slecht taalgebruik haha die was goe bel hem eens op misschien zoekt hij een partner in Nederland |
|
|||
|
|||
nogmaals, dit is GEEN chat,
en beseffen jullie wel wat jullie zeggen ivm dreigementen te doen. dit is zelfs strafbaar ! nomaals als je het niet vertrouwt koop dan niet maar doe niet zulke uitspraken. |
|
||||
|
||||
ff mijn laatste offtopic bericht dan hierzo
was geen dreigement hoor wat ik deed. maar meer in de trent van "deze man geeft zoveel van zich zelf bloot dat ALS hij een oplichter zou zijn.. dan zou het wel een hele domme zijn.." edit: btw: van het NL rechtssysteem hoef je mij weinig uit te leggen hoor :* ik weet precies wat ik wel en wat ik niet mag zeggen |
|
|||
|
|||
ik wil NIET dat dit topic gesloten word, veel te belangrijk ervoor.
Dus a.u.b. ontopic blijven Ik heb er ook wel vertrouwen in, maar kan de 3g pas over 3 a 4 weken kopen, dus merk dan wel of die kerel de vertrouwen is Eerst morgen lekker naar frankrijk voor 3 weken |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb bericht gehad dat ik alles ter plaatse kan afhandelen. Voorschot contant betalen en daarna ook ophalen. |
|
||||
|
||||
wat valt er over te zeggen?
wacht tot dinsdag af als de eerste iphone's moeten arriveren. bij mij zal het woensdag of rest van de week worden om af te halen. moet dinsdag gaan werken wat niet voorzien was :-(
|
|||
|
|||
Ik krijg ondertussen al 18uur geen antwoord meer van hun, terwijl ze een paar dagen geleden altijd binnen de 6uur antwoordden?
|
|||
|
|||
Nou ik hoop straks op positieve reacties straks na dinsdag want ik hem er ook al een besteld en betaald _
|
|
|||
|
|||
de verzendlkosten naar NL zijn 20 euro, dus niet 50 zoals via de website word berekend...
(antwoord via mail) voor de precieze prijs moest ik bellen, maar dat doe ik rond dinsdag wel maarja op zich ziet het er allemaal goed uit, alleen vind ik de prijzen/voorschot/afhalen -info via de website wat onduidelijk Laatst gewijzigd door luka; 19-07-08 om 00:35. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Phoneworldonline | avdwerf | Koopinformatie Nederland | 2 | 07-05-09 20:49 |
phoneworldonline.com: dit is legit!! | stoffel87 | Archief | 5 | 23-07-08 21:13 |
Phoneworldonline d-day | etienne | Archief | 70 | 23-07-08 14:19 |
|
|