[België] iPhone 3G op Kazapa.be (Phoneworldonline.com) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) weggejorist!! (door mijzelf)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
weggejorist!! (door mijzelf)
Laatst gewijzigd door tychop; 14-07-08 om 20:16. Reden: Thread niet goed gelezen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
vraagje @ verkoper kan ik ze ophalen in belgie?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
maar heb je nu al een aantal 3g's in bezit?
zoja kan je dan wat fotos maken? |
|
|||
|
|||
Ook weggejorist. Foutje !!!
Laatst gewijzigd door tychop; 14-07-08 om 20:15. Reden: Thread niet goed gelezen |
|
|||
|
|||
Onze bestelling komt uit recht uit China via tussenpersoon in Californië die ze op zijn beurt opstuurt naar Belgie. Moet jullie ook weten welk merk van onderbroek ik draag
Björn borg een roze met donkergrijs ze zijn unlocked en ik heb momenteel geen toestellen op voorraad. Patrick de swert hopland 53 Loft 2 2000 Antwerpen GSM: 0496542177 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
de iphone 3G 8GB kost 325 zonder voorschot en 305 met voorschot tot morgen middernacht enkel in het zwart te verkrijgen
de iphone 3G 16GB kost 425 en dezelfde voorwaarden als die van 8GB te verkrijgen in het zwart en het wit |
|
|||
|
|||
Merci bosmans
|
|
|||
|
|||
kan ik er een bestellen zonder voorschot en dan als ze er zijn ophalen?
dus 16gb 425? ZONDER voorschot? |
|
||||
|
||||
kan ik een afspraak maken met je oromono om er 1 optehalen in antwerpen?
een 16GB wit graag |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bij iphoneservicepoint .nl krijg ik dit als antwoord op de unlock vraag:
"Het zijn Europese modellen. Officiële unlock werkt alleen met simkaarten uit het land van herkomst. Bij firmware updates is het dus wachten tot een hack. Deze dienst zullen wij ook tegen betaling aanbieden." Jammer...... Laatst gewijzigd door tychop; 14-07-08 om 20:28. Reden: link disabled |
|
|||
|
|||
Kan ik later ook nog bestellen bijvoorbeeld eind deze maand want heb het geld nu nog niet
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
da mijn iphone 3G die ik bij oronomo heb besteld niet gaat werken omdat die voor de USA bestemd was? heb nu wel al 100 euro voorschot betaald en ik denk ook niet da die mannen iphones ier zouden verkopen als ze weten dat ze hier niet zouden werken we zullen wel zien e wat de toekomst brengt |
|
||||
|
||||
stop eens met die bangmakerij.
tuurlijk gaat je iphone wel werken met een andere simkaart. in de belgische iphones kan je toch ook nederlandse simkaarten gebruiken
|
|||
|
|||
Wat een maf gebeuren, lijkt me zeer sterk dat ze officieel unlocked zijn als ze rechtstreeks uit China afkomstig zijn, die simlock moet er immers via iTunes afgehaald worden toch? Dat was immers het geval bij de eerste generatie. Maar ik hoop voor alle aanbetalers dat ik het verkeerd heb. Zou het zelf alleen nooit doen, heb genoeg verhalen gelezen over oplichting met iPhones.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Phoneworldonline | avdwerf | Koopinformatie Nederland | 2 | 07-05-09 20:49 |
phoneworldonline.com: dit is legit!! | stoffel87 | Archief | 5 | 23-07-08 21:13 |
Phoneworldonline d-day | etienne | Archief | 70 | 23-07-08 14:19 |
|
|