[België] iPhone 3G op Kazapa.be (Phoneworldonline.com) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft er iemand hier ervaringen mee ? kapaza.be > Telecommunicatie > Apple > Aangeboden: Aplle iphone 3G laatste week aan 325 voor 8GB 325 euro ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[België] iPhone 3G op Kazapa.be (Phoneworldonline.com)
heeft er iemand hier ervaringen mee ?
kapaza.be > Telecommunicatie > Apple > Aangeboden: Aplle iphone 3G laatste week aan 325 voor 8GB 325 euro is geen slechte prijs |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou het niet meteen vertrouwen.
|
|
||||
|
||||
je kan altijd reserveren en je iphone ter plaatse afhalen zoals het er staat.
dan loop je geen risico natuurlijk
|
|||
|
|||
Maar je moet een voorschot geven. Als je dan een willekeurig adres krijgt toegestuurd, kan je nog steeds niets afhalen eh...
|
|
||||
|
||||
voorschot verplicht?
er staat 'indien een voorschot betaalt krijg je korting van 20 euro" lijkt lijkt mij niet verplicht. je kan er ook naartoe bellen en je weet het direct naschrift: ben eens op de site gaan zien en zal inderdaad voorschot betaalt moeten worden Betaling van voorschot 50 à 75 euro zal gebeuren via Paypal Zeer Veilige manier je krijgt eveneens een bewijs via mail van je storting van het voorschot Bij Reservatie zeer duidelijk bijzetten welke versie dat je wilt Hier hebben wij voor gekozen zodat we in elke geval als de levering later komt door omstandigheden je uw voorschot kan terug vragen op dit moment is er een backorder van 18 stuks en dit zal dagelijks worden bij gehouden Eerst bestellen is als eerste de Iphone 3G in je bezit hebben zowel de 8 GB als de 16 GB Het Iphone team D & P
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 14-07-08 om 11:24. |
|
|||
|
|||
Tsja, ik vind het er niet duidelijker op worden hoor truckdiver. Ik denk dat ik mijn zuurverdiende euries niet aan deze kerels ga geven...
|
|
|||
|
|||
site ligt ook al plat als ik het zo bekijken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zie het al ze hebben een zelf een foutje gemaakt bij die ad daar staat iphoneworldonline.com |
|
||||
|
||||
ze bieden zelf een witte 8GB aan!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
kapaza.be > Telecommunicatie > Apple > Aangeboden: Aplle iphone 3G laatste week aan 3
Citaat:
onze [FONT="]excuses[/FONT] voor dit ongemak Patrick en Dirk |
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Ik vind de prijs dermate laag dat ik me afvraag of er iets achter steekt c.q. waar de iPhones vandaan komen. 2. De opgegeven website laat alleen reclame voor anderen zien. |
|
||||
|
||||
inderdaad, graag meer info. Want hier kunnen gouden zaken gedaan worden
|
|
|||
|
|||
Ik heb met een van de heren gebeld (Patrick)
Hij gaf mij zonder problemen zijn achternaam. Volgens hun kennen zij intern iemand bij Apple in Californië die hun de phones toestuurd (vandaar de lage prijs).
|
||||
|
||||
maar dat voorschot baart me nog altijd zorgen ...
|
|
||||
|
||||
volgens mij als je er mee belt dat je er wel een afspraak mee kunt maken zonder voorschot.
ook al laten ze er eentje overkomen en je moet hem toch niet hebben ,kunnen ze die snel verder verkopen
|
|||
|
|||
Mij ook. Ik wil hun verhaal gerust geloven. Boeit me zelfs niet waar die iPhones vandaan komen. Maar heb geen zin om naar Antwerpen te rijden om daar voor een deur te staan met iemand met onfrisse bedoelingen erachter...
|
|
||||
|
||||
is natuurlijk de vraag hoe zij unlocken.
@cancunlover ik kom je handje wel mee vasthouden
|
|||
|
|||
Contacteer de persoon "oronomo" anders.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Phoneworldonline | avdwerf | Koopinformatie Nederland | 2 | 07-05-09 20:49 |
phoneworldonline.com: dit is legit!! | stoffel87 | Archief | 5 | 23-07-08 21:13 |
Phoneworldonline d-day | etienne | Archief | 70 | 23-07-08 14:19 |
|
|