Iphone online kopen!! discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) omdat de iphone 4 uit is verkopen ze de iphone 3g niet meer maar ik wil toch een iphone 3g omdat deze nu goedkoper zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone online kopen!!
omdat de iphone 4 uit is verkopen ze de iphone 3g niet meer maar ik wil toch een iphone 3g omdat deze nu goedkoper zijn maar de verkoper van de winkel had gezecht dat ik online moest gaan zoeken omdat op sommige site's waar ze online verkopen nog van hun 3g van af willen
weet iemand een site waar ik een iphone 3G kan kopen??? tanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik laat het maar eens weten. |
|
|||
|
|||
dit kan zijn maar ik heb momenteel een ipod touch en speel niet zo veel spelletjes maar een paar die ik leuk vind maar ik gebruik het meer voor facebook, internet, mail, youtube,...
|
|
||||
|
||||
Je bent hier al een topic over gestart en bij deze willen wij jou vriendelijk verzoeken, eenzelfde vraag of probleem tot één topic te beperken.
Voor nu gaat hier een slotje op. // Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes Gift Card online kopen? | MarioG | Koopinformatie Nederland | 49 | 24-11-14 15:00 |
iPhone 3g online kopen | eecksken | Koopinformatie Nederland | 5 | 01-08-10 12:21 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
iphone online kopen apple.com | prashantjuh | Archief | 6 | 05-10-07 13:48 |
|
|