4s nu te pre-orderen in NL Apple Store discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kunt de iPhone 4s nu online pre-orderen in de NL online Apple Store....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4s nu te pre-orderen in NL Apple Store
Je kunt de iPhone 4s nu online pre-orderen in de NL online Apple Store.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bestelling geplaatst. Mooie prijs ook!
Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011 Laatst gewijzigd door vonEverstein; 21-10-11 om 12:19. |
|
|||
|
|||
Is de levertijd echt tussen 1 en 2 weken? Vanaf vanochtend kon je de iPhone 4S bestellen op die site, wedden dat 10000 mensen me al voor zijn. Is de levertijd dan nog steeds tussen 1 en 2 weken? ( als er 10000 mensen voor je zijn ? )
Als dat zo is kijk ik wel in Londen, daar ga ik binnenkort toch heen. |
|
|||
|
|||
Net ook 1 besteld in de Store. 1-2 weken levertijd. (als langer duurt, jammer dan). In ieder geval wel een "normale" prijs.
|
|
|||
|
|||
Bestelling geplaatst op 21 okt in de online Apple Store. Status vandaag is nog steeds:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bestellin geplaatst 7-14 nov.
was net iets te laat, maar geeft niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S pre-orderen. | RubiksKjoeb | Koopinformatie Nederland | 5 | 15-10-11 15:49 |
iPhone 4S pre-order in NL Apple store | iAPpel | Koopinformatie Nederland | 0 | 07-10-11 23:06 |
Icoontjes iphone 4 orderen | kriss | iPhone algemeen | 3 | 31-10-10 00:06 |
|
|