iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Iphone 4S besteld op Apple.nl (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/102617-iphone-4s-besteld-op-apple-nl.html)

Roos79 04-11-11 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20190430163756 (Bericht 731277)
Bij Media Markt Rotterdam Alexandrium zijn ze gewoon op voorraad

Gisteren niet dus he....
Vandaag wel?

redmerdijkstra 04-11-11 23:05

YESSSSS hij word eindelijk opgestuurd! om half 4 kreeg ik een mailtje!
nu mijn vraag, levert UPS ook op zaterdag? iemand hier ervaring mee (met iphone natuurlijk)? of moet ik echt nog tot maandag wachten? :(:P

Roos79 04-11-11 23:22

Nope levert niet op zaterdag....

nielvanroy 04-11-11 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door redmerdijkstra (Bericht 731321)
YESSSSS hij word eindelijk opgestuurd! om half 4 kreeg ik een mailtje!
nu mijn vraag, levert UPS ook op zaterdag? iemand hier ervaring mee (met iphone natuurlijk)? of moet ik echt nog tot maandag wachten? :(:P

enkel maandag tot vrijdag geloof ergens 9 tot 17u gelezen te hebben
de mijne (zwarte 32gb) betaald met overschrijving, bevestiging 25 okt om 10u is vandaag verandert van verwerkt naar voorbereid en 22u verzonden
denk dus dat het voor die zwarte 32gb van hierboven in t forum ergens ni meer zo lang gaat duren maar zowieso dinsdag :s

maandag is t eindelijk zover :)

Roos79 04-11-11 23:25

Tussen negen smorgens tm 19.00 s avonds kunnen ze komen!

i7804h 05-11-11 00:07

1 Bijlage(n)
Donderdag 64 gb wit binnen. Op het pakketje stond:no delivery to neighbour...heel goed, stel je voor.....

Bas#36 05-11-11 00:11

Net status bij ups verandert! :-( naar dinsdag voor het einde van de dag! Damn! :-(

mr_ootez 05-11-11 02:16

@i7804h No delivery to neigbour? Met al me bestellingen bij apple werdt er meerdere malen aangeboden. Maar gister was er niemand Thuis en er lag een kaartje op de mat. Ophalen bij de buuren. Vond ik heel vreemd

Roos79 05-11-11 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mr_ootez (Bericht 731367)
@i7804h No delivery to neigbour? Met al me bestellingen bij apple werdt er meerdere malen aangeboden. Maar gister was er niemand Thuis en er lag een kaartje op de mat. Ophalen bij de buuren. Vond ik heel vreemd

Ikke werd gebeld door de UPS persoon dus toen kon ik zelf zeggen bij wie hij t kon afleveren was ik wel heeeel blij mee anders moest ik wachten tm ma of di :eek:

cprins 05-11-11 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door redmerdijkstra (Bericht 731321)
YESSSSS hij word eindelijk opgestuurd! om half 4 kreeg ik een mailtje!
nu mijn vraag, levert UPS ook op zaterdag? iemand hier ervaring mee (met iphone natuurlijk)? of moet ik echt nog tot maandag wachten? :(:P

Ja tot maandag wachten. UPS bezorgt niet op zaterdag (omdat Apple niet voor deze extra dienst heeft betaald)

Hier te volgen: UPS: Tracking Information

Voor hen die het belangrijk vinden:
Besteld 22-10 rond 09:30
2x iPhone zwart 16 GB

Verzonden 4-10, levering 7-10

nicoowtje 05-11-11 09:01

veranderen de bestelstatussen ook nog op zaterdag of gebeurd er bij apple helemaal niets in het weekend?

pisbv 05-11-11 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nicoowtje (Bericht 731402)
veranderen de bestelstatussen ook nog op zaterdag of gebeurd er bij apple helemaal niets in het weekend?

denk het niet mijn iphone 4s zou gisteren komen.
maar toen ik mijn pakje ging tracken stond er op de site van ups dat mijn straatnaam niet op het pakje stond.
dus ik apple gebeld ze zouden het door geven.
maar in mij tracking staat nog steeds dat ze mijn straatnaam niet hebben.
dus een paar tips en feiten voor iedereen.controleer je gegevens goed.
blijkbaar kun je bij apple producten bestellen zonder volledige gegevens.
en ja ups bezorgt niet in het weekend.
en ja apple doet niks met nieuwe gegevens in het weekend.

dus wachten maar weer

decx 05-11-11 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mr_ootez (Bericht 731367)
@i7804h No delivery to neigbour? Met al me bestellingen bij apple werdt er meerdere malen aangeboden. Maar gister was er niemand Thuis en er lag een kaartje op de mat. Ophalen bij de buuren. Vond ik heel vreemd

Hmm vreemd inderdaad want er moet getekend worden voor het pakketje. Legitimatie was bij mij niet nodig.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 (Bericht 731381)
Ikke werd gebeld door de UPS persoon dus toen kon ik zelf zeggen bij wie hij t kon afleveren was ik wel heeeel blij mee anders moest ik wachten tm ma of di :eek:

Ah dus jij hebt m ook al? :D Een dag later als mij dus uiteindelijk.

Sanderc 05-11-11 13:09

Ik heb me 4s 16gb wit ook op 21 oktober besteld en 24 oktober van de bank afgeschreven.

En me bestelstatus staat nog steeds op:
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar:* 1 - 2 Weeks Levert* 01 Nov, 2011 - 08 Nov.

Heb de 4s + 3gs + ip88 station besteld...... En nog steeds geen statut verandering! Grrr!

fiekert123 05-11-11 13:40

heej mensen!

ik heb 21 oktober een 4s 16gb in het zwart in combinatie met de griffin reveal besteld,
begin vorige week verzendbevestiging gekregen en hij zou 3 november geleverd worden,
inmiddels nog niks gehoord en niks veranderd bij de tnt status. wordt er een beetje pissig van. ze beloven dat deze week verstuurd werd, is nog steeds niks langsgekomen.

What to do?

Rtotheobin 05-11-11 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fiekert123 (Bericht 731537)
heej mensen!

ik heb 21 oktober een 4s 16gb in het zwart in combinatie met de griffin reveal besteld,
begin vorige week verzendbevestiging gekregen en hij zou 3 november geleverd worden,
inmiddels nog niks gehoord en niks veranderd bij de tnt status. wordt er een beetje pissig van. ze beloven dat deze week verstuurd werd, is nog steeds niks langsgekomen.

What to do?

Contact opnemen met TNT en jouw tracking nummer doorgeven. Wellicht weten zij iets meer over de status van je iPhone?

fiekert123 05-11-11 14:00

ik heb ze inmiddels gebeld, maar herkennen het vrachtbonnummer niet. dat was waarschijnlijk van express. naar express gebeld, zit op zaterdag dicht. ik heb niet zon 3s nummer van tnt erbij gekregen.

dirkjan82 05-11-11 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mr_ootez (Bericht 731367)
@i7804h No delivery to neigbour? Met al me bestellingen bij apple werdt er meerdere malen aangeboden. Maar gister was er niemand Thuis en er lag een kaartje op de mat. Ophalen bij de buuren. Vond ik heel vreemd

Daar is TNT soms erg goed in. Ik had ook ooit een pakje waarvoor ik moest tekenen. Die was gewoon aan de buurman gegeven. Ik wilde een klacht melden bij TNT, wilden ze de klacht niet registreren omdat ik het pakje uiteindelijk gewoon heb gekregen! Klantenservice, regels en principes kent TNT helaas niet meer sinds de postmarkt open ligt.
Gelukkig is mijn iPhone gisteren goed aangekomen met een vriendelijke bezorger.

FridgeNL 05-11-11 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dirkjan82 (Bericht 731561)
Ik wilde een klacht melden bij TNT, wilden ze de klacht niet registreren omdat ik het pakje uiteindelijk gewoon heb gekregen!

Het kan nog erger, wanneer ze je klacht in behandeling nemen en je een formulier gaan sturen. Dit formulier is zo uitgebreid en moet in meervoud worden ingevuld zodat je eigenlijk weinig zin hebt om dat te gaan ondernemen.

lukeiphone 05-11-11 14:15

Iedereen die nog wacht, ga gewoon naar de Saturn of Media markt. Ook bij Vodafone in Zeist hadden ze ze nog op voorraad! Apple pre-orders sucks:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.