iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Iphone 4S besteld op Apple.nl (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/102617-iphone-4s-besteld-op-apple-nl.html)

arieromkes 10-11-11 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door uranj16 (Bericht 734255)
De status staat bij mij nu op "Verzending wordt voorbereid"
Vermoed dat ik hem pas maandag krijg :)

Mijn handen jeuken heel erg :D

De mijne is gister ook van status veranderd naar verzending wordt voorbereid, maar dat was pas om 18.00 uur. Hopelijk wordt de mijne vandaag nog verzonden en misschien dat die van jou ook mee gaat

devi2012 10-11-11 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arieromkes (Bericht 734269)
De mijne is gister ook van status veranderd naar verzending wordt voorbereid, maar dat was pas om 18.00 uur. Hopelijk wordt de mijne vandaag nog verzonden en misschien dat die van jou ook mee gaat

Mijne nog niet hehe,, komt vanzelf

wel super hoe lief iedereen hier voor elkaar is

Een en al Apple liefde hier :P

arieromkes 10-11-11 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djdeee (Bericht 734273)
Mijne nog niet hehe,, komt vanzelf

wel super hoe lief iedereen hier voor elkaar is

Een en al Apple liefde hier :P

Tja, we zitten allemaal in hetzelfde complot, dus voelen elkaar aan haha

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 november 2011 om 15:50 ----------

Status is zojuist overgegaan op verzonden:
Verzonden op 10-nov-2011 Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 08 Nov, 2011 - 15 Nov, 2011

Crazyberke 10-11-11 15:53

Ook hier is de status gewijzigd naar artikelen worden voorbereid.

devi2012 10-11-11 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arieromkes (Bericht 734282)
Tja, we zitten allemaal in hetzelfde complot, dus voelen elkaar aan haha

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 november 2011 om 15:50 ----------

Status is zojuist overgegaan op verzonden:
Verzonden op 10-nov-2011 Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 08 Nov, 2011 - 15 Nov, 2011


YEAHHHHHHHHHHH die van mij nu ook :) hell yeahhhhhhhhhhh:D

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 november 2011 om 16:16 ----------

bezorgd TNT ook op zaterdag ?

arieromkes 10-11-11 16:18

Nee lees onderstaande. De mijne wordt met UPS verzonden.

TNT Express - Apple klanten

devi2012 10-11-11 16:22

sorry bedoel UPS, weet trouwens niet waar hij mee verzonden word is dat verschillend ?

Roos79 10-11-11 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johnnno (Bericht 734173)
De mijne is net bezorgd....mooi op tijd er stond namelijk eind van de dag.
Besteld op 28 oktober en levering tussen 7-14 november....nu eerst de simkaart omruilen en dan lekker spelen. haha

Was t UPS?
Volgens mij staat er dan voor het einde van de dag...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johnnno (Bericht 734259)
Ik woon ook in Amsterdam en hij was er rond half een...is de jouwe er al intussen?


Volgens mij rijden er meerdere busjes dus kan best zijn dat jullie bestelling in een heel ander busje zat!

Iedereen heeel veeel plezier ermee!!!

darkdodo 10-11-11 16:32

Vandaag mijn zwarte 16gb 4s op verzonden komen te staan met verwachte bezorgdatum op 11-11.
De witte 16gb 4s is op verzending wordt voorbereid komen te staan. Die zal dus wel volgende week bezorgd worden.
allebei 29 oktober besteld met CC. 8-15 November verwachte bezorgdatum.

arieromkes 10-11-11 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djdeee (Bericht 734306)
sorry bedoel UPS, weet trouwens niet waar hij mee verzonden word is dat verschillend ?

UPS levert ook alleen op werkdagen. Volgens mij speciale regeling met apple

johnnno 10-11-11 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 (Bericht 734309)
Was t UPS?
Volgens mij staat er dan voor het einde van de dag...


Volgens mij rijden er meerdere busjes dus kan best zijn dat jullie bestelling in een heel ander busje zat!

Iedereen heeel veeel plezier ermee!!!

Klopt er staat inderdaad voor het einde van de dag..en het was UPS.

darkdodo 10-11-11 16:54

ik heb een 10 cijferig tracking nummer voor mijn zwarte 4s 16gb gekregen beginnend met een 8. is dat het juiste tracking nummer of zit ik dan verkeerd?
Ik zoek het op UPS maar die kan het nog niet vinden. Status op apple ook pas een uur of zo geleden veranderd in verzonden dus misschien nog niet te volgen.

johnnno 10-11-11 17:01

Je moet volgens mij het Trackingsnummer vervoerder invullen dat zijn 17 cijfers en ergens in het midden een letter...

darkdodo 10-11-11 17:04

die staat er niet bij :-) enige nummer wat ik heb met een letter erin is mijn inkoopnummer.

Staat trouwens ook: (copy/paste van mijn shipment status)
Trackingsnummer vervoerder 8xxxxxxxxx
dus dat zal hem wel zijn alleen op de UPS site pakt hij hem nog niet.

arieromkes 10-11-11 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darkdodo (Bericht 734324)
die staat er niet bij :-) enige nummer wat ik heb met een letter erin is mijn inkoopnummer.

Staat trouwens ook: (copy/paste van mijn shipment status)
Trackingsnummer vervoerder 8xxxxxxxxx
dus dat zal hem wel zijn alleen op de UPS site pakt hij hem nog niet.

Trackingsnummer veranderd nog. Eventjes geduld.

darkdodo 10-11-11 17:06

hij doet het :-)

Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast.

arieromkes 10-11-11 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darkdodo (Bericht 734329)
hij doet het :-)

Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast.

zelfde bij mij.

bijhetstrand 10-11-11 17:36

Voel enorm met jullie mee.... door alle spanning van het wachten op mijn nieuwe 4s ( drie jaar met 3g gedaan) op dit forum terecht gekomen om alle ontwikkelingen te volgen!
Morgen is ook mijn afleverdatum.... volgens UPS ben alleen bang dat het toch maandag word?! Zaterdag levert UPS niet volgens forum leden en wij wonen op Texel... daar is vaak de afleverdatum en dag later dan gepland, zaterdag geen levering en zondag ook niet auw ! Hoop op morgen maar ben er bang voor

uranj16 10-11-11 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bijhetstrand (Bericht 734341)
Voel enorm met jullie mee.... door alle spanning van het wachten op mijn nieuwe 4s ( drie jaar met 3g gedaan) op dit forum terecht gekomen om alle ontwikkelingen te volgen!
Morgen is ook mijn afleverdatum.... volgens UPS ben alleen bang dat het toch maandag word?! Zaterdag levert UPS niet volgens forum leden en wij wonen op Texel... daar is vaak de afleverdatum en dag later dan gepland, zaterdag geen levering en zondag ook niet auw ! Hoop op morgen maar ben er bang voor

Nog heel eventjes op tandjes bijten.
Het is zo maandag hoor, maar ik gun je van harte dat je hem morgen krijgt.

Rjongma 10-11-11 19:08

Bij mij wordt de verzending nu ook klaar gemaakt. Denk dat UPS maandag wel op de bel zal drukken. Ik hoop natuurlijk eerder, maar dat zal er wel niet in zitten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.