iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

FlorisVanRooij 22-10-12 13:41

Ongelofelijk hoe het Apple personeel zegt dat er niks is binnengekomen, en sommige forumbezoekers iPhones hebben opgehaald.

rekkie 22-10-12 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door desteef (Bericht 841086)
Heel bijzonder. Ik sta nu voorde deur. De medewerker die ik sprak gaf aan dat er denaffelopen dagen niets binnen is gekomen, dus ook vandaag niet. Ook toen ik aangaf dat bekenden van mij vanmorgen zeiden een toestel te hebben aangeschaft.

Dat meen je niet!! De medewerker bij mij ging kijken zei ze, en kwam toen dus met dat verhaal, en dat is echt een half uur geleden... Heb zelf weinig reden om te liegen.... Vraag me dan ook af waarom de verhalen zoooo tegenstrijdig Zijn van die Apple medewerkers.....

Ik wist trouwens alleen dat de 16gb zwart weg was....

desteef 22-10-12 13:54

voor de grap bij een medewerker bij de andere uitgang gecheckt. Sporadisch verkoop uit voorraad, gemiddeld zo'n 150 à 200 toestellen per dag via reserveringen en dus veel te weinig. Ook hij gaf aan dat er vandaag niet zonder reservering was verkocht.

rekkie 22-10-12 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gollem (Bericht 841091)
WAT??? je mocht er 1 ophalen zodra er voorraad was??? je had toch mail gehad??

word steeds gekker dit!

Ja klopt, ik zou gebeld worden zodra er voorraad was om er 1 op te halen...ik had inderdaad een mail gehad vorige week, maar toen werd ik afgebeld vanwege geen voorraad....

Roos79 22-10-12 13:56

Dus er gaan blijkbaar wel mails uit!
Misschien moeten jullie niet zoveel mails doen maar gewoon eentje?

darkrich 22-10-12 14:00

Dan maar hopen dat we vandaag mailtjes van reserveren binnekrijgen... , heb trouwens ook net mailtje ontvangen van gsmpunt waar ik de iphone 5 64gb online heb besteld die zeggen nu ook dat er een nieuwe levering eind deze week/begin volgende week binnenkomt naar verwachting dus ongeveer hetzelfde als de bestellers van de apple store.

Witje 22-10-12 14:00

Ik kom net van de Apple store vandaan, een medewerker die bij de deur stond vertelde mij dat er geen voorraad is maar dat er nog wel mails worden gestuurd bij reservering. Dat verhaal van die pallet is dus onzin.

chim 22-10-12 14:05

zo veel verhalen. ik denk dat Apple zouden blijven met het elke dag andere verhaal verzinnen. dan houden ze ons lekker bezig en de hype blijf gewoon. een ding snap ik niet. de ip5 is gewoon al lang op de markt en Apple kunnen hem nog niet leveren, dat vind ik een beetje Jammer van zo'n grote bedrijf.

kleine jan 22-10-12 14:10

als ik mijn iphone nog niet had zou ik hem waarschijnlijk allang via marktplaats gekocht hebben.
Die 100 euro extra is beter dan die frustraties van meer dan 3 weken.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 oktober 2012 om 14:11 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witje (Bericht 841115)
Ik kom net van de Apple store vandaan, een medewerker die bij de deur stond vertelde mij dat er geen voorraad is maar dat er nog wel mails worden gestuurd bij reservering. Dat verhaal van die pallet is dus onzin.

dat pallet is onzin, net als dat er nog steeds reserveringen zijn verstuurd.
de laatste week heeft niemand een mail gehad

DrDecibel 22-10-12 14:13

We blijven natuurlijk wel Hollanders he Jantje
Wel zeiken en voor dubbeltje op de eerste rij willen zitten :-)

arjendj 22-10-12 14:18

Na 3 weken wachten op online bestelling bij apple ,toevallig lokale telefoonzaak in Bolsward in gelopen zegt de medewerker daar dat zij zat iPhone 5 binnen hebben gekregen. Nu daar mooi gekocht en online bestelling gecanceld.
Raar dat een lokale telefoonzaak voorrang krijgt op reserveringen bij Apple zelf.

QoY 22-10-12 14:20

Er is geen voorraad, al sinds vorige week dinsdag niks binnen gekomen.
Er worden geen mails verstuurd.
En heel misschien dat er deze week wat binnenkomt.

Allemaal onzin verhalen om anderen blij te maken met een dode mus.

kleine jan 22-10-12 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arjendj (Bericht 841131)
Na 3 weken wachten op online bestelling bij apple ,toevallig lokale telefoonzaak in Bolsward in gelopen zegt de medewerker daar dat zij zat iPhone 5 binnen hebben gekregen. Nu daar mooi gekocht en online bestelling gecanceld.
Raar dat een lokale telefoonzaak voorrang krijgt op reserveringen bij Apple zelf.

los gekocht en voor hoeveel?:)

r03n_d 22-10-12 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QoY (Bericht 841132)
Er is geen voorraad, al sinds vorige week dinsdag niks binnen gekomen.
Er worden geen mails verstuurd.
En heel misschien dat er deze week wat binnenkomt.

Allemaal onzin verhalen om anderen blij te maken met een dode mus.

Beetje apart dat er niet een constante stroom iPhones is (zij het in lage volumes)..

Alexdesouza10 22-10-12 14:24

Ik snap niet waarom ze niets mogen zeggen. Ze kunnen toch gewoon makkelijk antwoorden met JA we hebben voorraad of NEE we hebben geen voorraad ookal worden ze er 500 keer op een dag over gebeld. Waarom moeten ze allemaal verschillende antwoorden geven. mind****ers

Justincase 22-10-12 14:31

Het is gewoon koffie dik kijken.
Apple medewerkers zijn er om te helpen met het product, niet om te verkopen want dat doet het product zelf wel. Waarom ze dan briefen over het voorraadbeheer?

Het is gewoon wachten tot de vraag en het aanbod bij elkaar komen.

kleine jan 22-10-12 14:31

hoe saai zou het hier zijn als ze eerlijk zouden zeggen dat er geen voorraad is de komende 2 weken?
Dan zouden we niets te lezen hebben! Dit is toch veel leuker zo

DrDecibel 22-10-12 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 841142)
hoe saai zou het hier zijn als ze eerlijk zouden zeggen dat er geen voorraad is de komende 2 weken?
Dan zouden we niets te lezen hebben! Dit is toch veel leuker zo

Zeker vanaf Iphone 5 met zo'n lekker groot scherm ;-)

O vergeten te reserveren vandaag
Nog even doen dan maar :-)

rekkie 22-10-12 15:11

Net toevallig iemand van de saturn amsterdam aan de lijn gehad, me daar ook maar even op de reserveringslijst geplaatst (nr24)....MOCHT iemand een iphone 5 willen icm met een t-mobile abbo, kan dit, deze hebben ze namelijk op voorraad....Dacht deel het even voor de forumleden die hierna opzoek zijn :)

kleine jan 22-10-12 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel (Bericht 841153)
Zeker vanaf Iphone 5 met zo'n lekker groot scherm ;-)

Als Iphoneclub eens zou beginnen met een update voor hun eigen app zodat deze het hele scherm zou gebruiken zou dat inderdaad leuk zijn ja :rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.