iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

Roos79 05-11-12 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wil (Bericht 849474)
hoe kan dat? ik zie elke dag dat reservering niet mogelijk is voor de iphone in app van de Apple Store.

Omdat je het via de site zelf moet doen ook dat staat er vermeld althans in t begin wel!

scoop1 05-11-12 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wil (Bericht 849474)
hoe kan dat? ik zie elke dag dat reservering niet mogelijk is voor de iphone in app van de Apple Store.


via de site alleen:

https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone/


succes :D

Aggiee 05-11-12 21:01

Ik heb het nu 4 dagen geprobeerd en ook niet vandaag niet raak. Ik ben bang dat ik dan net als velen hier richting de 4 a 5 weken zal gaan aangezien naar mijn idee de mensen die wel zo'n mail binnen krijgen vaak al na één keer reserveren slagen.

kleine jan 05-11-12 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aggiee (Bericht 849494)
Ik heb het nu 4 dagen geprobeerd en ook niet vandaag niet raak. Ik ben bang dat ik dan net als velen hier richting de 4 a 5 weken zal gaan aangezien naar mijn idee de mensen die wel zo'n mail binnen krijgen vaak al na één keer reserveren slagen.

nee man.. wat een onzin.. iedereen maakt even veel kans..

mrsrossi 05-11-12 21:09

IK HEB MAIL :D eindelijk!

parv 05-11-12 21:11

http://desequilibrioquimico.files.wo...11/03/fuuu.png
Weer niks!

Ik vraag me af hoe veel mensen er gemiddeld per dag reserveren. Kan ik aannemen dat deze hoeveelheid met de dag zakt? De kans op een mailtje hoort dan wel elke dag groter te worden.

Met deze gedachte morgen dan maar weer reserveren en hopen!


En gefeliciteerd, mrsrossi!

Welke versie en kleur als ik vragen mag?

mrsrossi 05-11-12 21:14

16gb zwart! had om 20:56 mail

Aggiee 05-11-12 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 849497)
nee man.. wat een onzin.. iedereen maakt even veel kans..

Dat begrijp ik ook wel kleine jan. Ik bedoel er meer mee te zeggen dat ik niet bij dat rijtje forumleden hoor die na één of twee keer reserveren gelijk al raak hadden, maar bij het gros dat het na drie weken nog steeds iedere dag probeert. Begrijp je nu wat ik bedoel?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2012 om 22:23 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parv (Bericht 849501)
Ik vraag me af hoe veel mensen er gemiddeld per dag reserveren. Kan ik aannemen dat deze hoeveelheid met de dag zakt? De kans op een mailtje hoort dan wel elke dag groter te worden.

Ik ben juist bang dat er steeds meer reserveringen geplaatst worden omdat deze manier van reserveren steeds 'bekender' wordt. Ik hoor er in mijn omgeving steeds meer mensen over.

kleine jan 05-11-12 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aggiee (Bericht 849507)
Dat begrijp ik ook wel kleine jan. Ik bedoel er meer mee te zeggen dat ik niet bij dat rijtje forumleden hoor die na één of twee keer reserveren gelijk al raak hadden, maar bij het gros dat het na drie weken nog steeds iedere dag probeert. Begrijp je nu wat ik bedoel?

ja ik snap je maar zonder deze uitleg had ik daar niet achter gekomen :)

MichB 05-11-12 21:45

Ik mag morgen tussen 6 en 7 mijn zwarte iPhone5 16gb zwart ophalen, maar heb tot half 4 een tentamen in Groningen en vraag me dus af of ik op tijd ben.. Zouden ze moeilijk doen als ik een uur ofzo later ben? Kan de reservering niet wijzigen naar een later tijdstip..

Aggiee 05-11-12 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MichB (Bericht 849529)
Ik mag morgen tussen 6 en 7 mijn zwarte iPhone5 16gb zwart ophalen, maar heb tot half 4 een tentamen in Groningen en vraag me dus af of ik op tijd ben.. Zouden ze moeilijk doen als ik een uur ofzo later ben? Kan de reservering niet wijzigen naar een later tijdstip..

Ervan uitgaande dat je circa 3 uur klaar bent met je tentamen red je dat wel. Ligt er wel aan hoe je reist maar met het ov wordt het wel krap. Maar zelfs dan denk ik dat je dat nog wel redt. Volgens mij zijn ze qua reserveringen wel vrij strikt. Ik weet niet hoe het zit met het ophalen van je reservering op een later tijdstip maar ik heb me in de winkel laten vertellen dat wanneer een gereserveerd toestel niet wordt opgehaald, deze gelijk weer in de voorraad gaat en de reservering de volgende dag dus niet meer geldig is. Denk overigens niet dat ze moeilijk doen wanneer je een half uurtje te laat bent.

scoop1 05-11-12 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MichB (Bericht 849529)
Ik mag morgen tussen 6 en 7 mijn zwarte iPhone5 16gb zwart ophalen, maar heb tot half 4 een tentamen in Groningen en vraag me dus af of ik op tijd ben.. Zouden ze moeilijk doen als ik een uur ofzo later ben? Kan de reservering niet wijzigen naar een later tijdstip..

icm abo of reservering krijg je de iPhone ?

Want als je echt een mail heb gehad qua reservering, dan staat er duidelijk dat je de tijd van ophalen kan wijzigen! tot 22u.

MichB 05-11-12 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aggiee (Bericht 849534)
Ervan uitgaande dat je circa 3 uur klaar bent met je tentamen red je dat wel. Ligt er wel aan hoe je reist maar met het ov wordt het wel krap. Maar zelfs dan denk ik dat je dat nog wel redt. Volgens mij zijn ze qua reserveringen wel vrij strikt. Ik weet niet hoe het zit met het ophalen van je reservering op een later tijdstip maar ik heb me in de winkel laten vertellen dat wanneer een gereserveerd toestel niet wordt opgehaald, deze gelijk weer in de voorraad gaat en de reservering de volgende dag dus niet meer geldig is. Denk overigens niet dat ze moeilijk doen wanneer je een half uurtje te laat bent.

Dankje, zal morgenvroeg wel even bellen. Heb denk ik tussen de 10 en 15 keer gereserveerd, dus zou flink balen als het nu niet lukt. Maar ik ga natuurlijk niet mijn tentamen afraffelen om een iPhone op te halen, dat ook weer niet..

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 849536)
icm abo of reservering krijg je de iPhone ?

Want als je echt een mail heb gehad qua reservering, dan staat er duidelijk dat je de tijd van ophalen kan wijzigen! tot 22u.

Het is een reservering zonder abonnement, dus voor een simlockvrij toestel. Ik kan de tijd inderdaad wel wijzigen, maar naar een beperkt aantal andere tijdvakken, helaas niet later. Anders had ik dat wel gedaan..

chim 05-11-12 22:21

Yes yes yes yes yes yes yes yes. eindelijk een mail. vandaag na meer dan 4 weken mag ik morgen in oberhousen mijn 16 gb zwart ophalen.
eindelijk na precies 465 mails van iculture. de iphone mania is voorbij. morgen ochtend naar Duitsland om de legendarische iphone 5 ophalen. ben heel heel erg blij.

Ik wens jullie nog veel suc6 met het reservering **it en hoop dat jullie ook snel een iphone kunnen kopen.
ga morgen mijn reservering bij apple annuleren.

DrDecibel 06-11-12 10:04

die tijd die erop staat slaat nergens op

heb er nu meerdere gehaald en nog nooit aan de tijd gehouden

ousselg 06-11-12 10:32

Ik zou graag willen weten hoe ik mijn bestelling kan annuleren mocht ik ergens anders sneller een Iphone kunnen krijgen. Toen ik belde met Phoneshop zeiden ze dat het niet mogelijk is omdat ik al betaald heb en nog wat gebrabbel. Weten jullie wat mijn rechten hier in zijn want ben het wachten spuugzat.

XIII 06-11-12 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ousselg (Bericht 849690)
Weten jullie wat mijn rechten hier in zijn want ben het wachten spuugzat.

Ik krijg mijn product maar niet thuisbezorgd. Wat nu? | ConsuWijzer.nl

ousselg 06-11-12 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 849698)

Bedankt moderator!

mrsrossi 06-11-12 13:39

Net weer thuis met een apparaat van 670 euro in m'n rugtas, durfde bijna niet over straat :)

Heb hem nog in folie laten zitten omdat ik morgen een tentamen heb en nog een halve wetenschappelijke paper af moet schrijven. Die krasjes geloof ik wel, zal wel minimaal zijn.

Had het idee dat er wel redelijk wat reserveringen konden worden opgehaald vandaag, hij kon er echt doorheen scrollen zeg maar dus het ging niet om 10 stuks.

Nu nog m'n iPhone 4 verkopen, maar daarvoor al een topic aangemaakt hier :D

kleine jan 06-11-12 14:45

Toen ik en mijn vriendin in de store waren laatste hoorde ik naast mij 2 jongens die een naam hadden gezien in die lijst op die apparaatjes. 1 van die gasten is in die rij gaan staan en had toen een iphone opgehaald. Hij hoefde de legitimatie niet te tonen en liep weer naar buiten met een iphone... en nog balen ook omdat het er maar 1 was.
En voor de moraalridders onder ons die gaan antwoorden "wat associaal dat jij daar niets van gezegd hebt!!!" : nee ik heb ze niet verlinkt, was met mijn vriendin en kind en had geen zin in een vechtpartij in de applestore!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:33.