iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

scoop1 06-11-12 21:01

offtopic natuurlijk

Citaat:

oberhausen stuurt wel mail.. 2 mails gehad om morgen te halen... zwart 16GB

desticker 06-11-12 21:05

Zojuist mail gehad (20:39), 16 GB zwart zonder abo. Wel store in oberhausen.
Net als vele al vanaf het begin aan het reserveren.
Nu maar hopen dat er geen beunhaas op mijn naam mijn iPhone gaat ophalen!
Succes allemaal en bedankt voor de info die op dit forum is langs gekomen!

parv 06-11-12 21:10

Jammer, weer niks.

Ach ja, des te fijner als ik 'm dan eindelijk te pakken heb.


Lekker avondje voetbal kijken dan maar.

mensma 06-11-12 21:42

Vanaf het begin trouw elke dag gereserveerd en elke dag weer meer geïrriteerd bij geen mailtje. Had er inmiddels geen vertrouwen meer in, maar toch maar doorgezet en nu eindelijk raak, 64 gig zwart. Het is en blijft een kutsysteem, maar de aanhouder wint dus toch...

Aaifoney 06-11-12 22:13

Beet. Eindelijk de 5, 32, zwart. Morgen tussen 4 en 5 ophalen!

pro 07-11-12 09:52

De reservering is al weg....
Mocht het me weer lukken, dan post ik weer een berichtje!

Citaat:

Kreeg gisteravond een mail dat er vandaag 2 stuks 64GB zwart voor me klaar liggen. Kan alleen vandaag niet naar Amsterdam toe (is een flink stuk rijden...).

Mocht iemand interesse hebben om mijn reservering te gebruiken, dan kan dat natuurlijk. Laat me dan even weten. Anders annuleer ik de reservering.

darkrich 07-11-12 16:44

Nieuwe tactiek aangenomen vanaf vandaag bestelling bij gsmpunt geannuleerd na te horen dat ze de iphone 5 verwachten over 3 weken. Direct besteling geplaatst op officiele apple online store. En vanaf nu elke dag blijven reserveren met hoop dat ik hem toch eerder krijg dan de 3-4 weken van de apple store online zodat ik die dan kan annuleren. Hopelijk vanavond raak.

Aggiee 07-11-12 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darkrich (Bericht 850427)
Nieuwe tactiek aangenomen vanaf vandaag bestelling bij gsmpunt geannuleerd na te horen dat ze de iphone 5 verwachten over 3 weken. Direct besteling geplaatst op officiele apple online store. En vanaf nu elke dag blijven reserveren met hoop dat ik hem toch eerder krijg dan de 3-4 weken van de apple store online zodat ik die dan kan annuleren. Hopelijk vanavond raak.

Kan je hem dan nog gewoon annuleren (bestelling bij apple)? Dat ga ik dan denk ik ook maar doen. Tot hoe lang voor de levering kun je de bestelling op apple.nl nog annuleren dan?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 november 2012 om 17:15 ----------

Moet er wel zeker van zijn want ik wil best twee iphones hebben, maar niet 1340 euro lichter zijn..

darkrich 07-11-12 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aggiee (Bericht 850439)
Kan je hem dan nog gewoon annuleren (bestelling bij apple)? Dat ga ik dan denk ik ook maar doen. Tot hoe lang voor de levering kun je de bestelling op apple.nl nog annuleren dan?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 november 2012 om 17:15 ----------

Moet er wel zeker van zijn want ik wil best twee iphones hebben, maar niet 1340 euro lichter zijn..

Je kan de bestelling annuleren voordat je hem ontvangen heb of verstuurd is als ie al verstuurd is kan je een retourformulier aanvragen en hem daarmee terugsturen en alsnog je geld terugkrijgen wel zijn in dit geval verzendkosten voor jouw.

kleine jan 07-11-12 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aggiee (Bericht 850439)
Kan je hem dan nog gewoon annuleren (bestelling bij apple)? Dat ga ik dan denk ik ook maar doen. Tot hoe lang voor de levering kun je de bestelling op apple.nl nog annuleren dan?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 november 2012 om 17:15 ----------

Moet er wel zeker van zijn want ik wil best twee iphones hebben, maar niet 1340 euro lichter zijn..

gewoon bestellen, als je mail binnen krijgt annuleer je hem. Lukt dat niet haal je de iphone niet op? niemand dwingt jou om die reservering op te halen.
maar je kan volgens mij nog iets van 3 weken annuleren.

pchris 07-11-12 18:13

iPhone 5 geplaagd door productieproblemen | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Zegt veel lijkt me..

Aggiee 07-11-12 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 850443)
gewoon bestellen, als je mail binnen krijgt annuleer je hem. Lukt dat niet haal je de iphone niet op? niemand dwingt jou om die reservering op te halen.
maar je kan volgens mij nog iets van 3 weken annuleren.

Hoe zit dat met de betaling dan en je geld terugkrijgen, wat is het termijn daarvoor bij annulering? Of bestel je hem op rembours en je dus helemaal geen kosten hoeft te maken?

darkrich 07-11-12 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aggiee (Bericht 850473)
Hoe zit dat met de betaling dan en je geld terugkrijgen, wat is het termijn daarvoor bij annulering? Of bestel je hem op rembours en je dus helemaal geen kosten hoeft te maken?

Je kunt niet op rembours bestellen bij apple store en de termijn is annuleren voordat je het ontvangen hebt

Aggiee 07-11-12 19:40

Oke, duidelijk. Hoe lang duurt het dan ong voor je je geld terug hebt bij een annulering?

Justincase 07-11-12 20:56

Weer geen mail!

david906 07-11-12 20:58

Ik wel, maar in Koln maar kan helaas morgen niet!! :(

VoltrefferVick 07-11-12 21:02

Ik ook
2x 16 Amsterdam

Ff trouwens wat anders
Die Apple medewerkers zijn ook wel stelletje bijelkaar
Erg vriendelijk hoor maar Jezus, sommige kunnen niet eens normaal optellen
Echt hoog opgeleid hoef je niet te zijn om daar te werken

sont 07-11-12 21:03

Hier ook weer niets..

parv 07-11-12 21:06

Weer niks.

Haha, het lijkt alsof de 32GB versie niet eens wordt geleverd :mad:

Nou, lekker voetbal kijken dan maar en morgen weer reserveren.

scoop1 07-11-12 21:28

Got Maillllll :D

2x zwart 16GB

Je artikelen zijn gereserveerd.‏


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:06.