iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

mrsrossi 06-10-12 12:39

Maar ze hebben vandaag niks gehad zeker?

Heeft iemand zijn/haar iphone al opgehaald vandaag? :D

alwaysleft 06-10-12 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dammie (Bericht 833708)
Ja, heb gebeld.......

1000den reserveringen per dag en soms een voorraad van 60 :D

Schiet lekker op zo.

kregen ze wel voorraad vandaag?? had dat even gevraagd :D

pdavie2311 06-10-12 12:53

Ik kom vandaag nog op het Leidseplein..Feesie vanavond daar..Denk dat ik toch even de applestore aan doe..Nog nooit geweest..hebben ze daar de connectors van lightning naar 30 pins ook te koop? Neem ik die gelijk mee, heb ik ook weer wat aan mijn autolader...Moet ik nog iets vragen voor jullie?

mrsrossi 06-10-12 12:54

Of ze voorraad gehad hebben.

dammie 06-10-12 12:54

Ik geef het op, het heeft geen enkele zin om ze te bellen. Ze weten niks zeker en hebben niks met zekerheid.

Maar van zo weinig voorraad voor zoveel aanvragen wordt ik niet vrolijk. Misschien kan je nog het beste om 10 minuten voor sluitingstijd naar binnen gaan en vragen of er toestellen zijn die niet opgehaald zijn.

MetalElectric 06-10-12 13:13

Het is allemaal weer lekker vaag in ieder geval, er wordt geloot of toch niet en t maakt dus ook niet of je je tijd verandert van je pc, want hij komt binnen en telt mee. Maakt het uit als je hetzelfde nummer invoerd?

Stijntje 06-10-12 13:16

Waarom belt scoop weer niet een paar keer!

Hij is koning AppleStore bellen.

Liejanda 06-10-12 13:17

Net gebeld aangezien ik een iPhone bij Belsimpel besteld had, maar deze bestelling door hen geannuleerd is wegens de lange levertijd. Ik vroeg me af of het handiger was om hem in de store te kopen zodra deze op voorraad is (daar ik ook mijn MacBook air nog moet laten repareren) of hem in de online store te bestellen. De medewerker die ik sprak raadde mij met klem aan om hem online te bestellen.

arankamiroucha 06-10-12 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stijntje (Bericht 833734)
Waarom belt scoop weer niet een paar keer!

Hij is koning AppleStore bellen.


Dat ja!

Inmiddels staat hij al op de blacklist denk ik :P

scoop1 06-10-12 14:59

heb natuurlijk een telefoontje gepleegd..

ze blijven houden dat de reservering het enige is wat je kunt doen...

of het om een loting exact gaat of wie het eerst reserveert die het eerst krijgt, twijfelde meneer heel erg...

Morgen in elk geval is Amsterdam open, dus het kan zijn dat we morgen er 1 kunnen halen...

tjaaa volg me twiiter: @aviidotcom :-D

Guest-20180925190238 06-10-12 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 833772)
ze blijven houden dat de reservering het enige is wat je kunt doen...

of het om een loting exact gaat of wie het eerst reserveert die het eerst krijgt, twijfelde meneer heel erg...

Als het een loterij is dan heeft mijn zoon een lot gewonnen. Hij heeft deze ochtend 2 X 32 GB wit mogen afhalen na een reservering :)

dammie 06-10-12 15:11

Zal wel lotterij zij ja, ik win nooit wat en ben er elke ochtend bij in de eerste minuut. :D

arankamiroucha 06-10-12 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dammie (Bericht 833723)
Ik geef het op, het heeft geen enkele zin om ze te bellen. Ze weten niks zeker en hebben niks met zekerheid.

Maar van zo weinig voorraad voor zoveel aanvragen wordt ik niet vrolijk. Misschien kan je nog het beste om 10 minuten voor sluitingstijd naar binnen gaan en vragen of er toestellen zijn die niet opgehaald zijn.


Ga ik morgen proberen als ik geen mail heb gehad!
Misschien heb ik geluk :P

dammie 06-10-12 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arankamiroucha (Bericht 833776)
Ga ik morgen proberen als ik geen mail heb gehad!
Misschien heb ik geluk :P

Net even gebeld, maar de toestellen die worden vast gehouden worden helaas weer in de "lotterij" gegooid. Het heeft helaas volgens mevrouw geen zin om voor sluitingstijd deze toestellen op te halen.:(

Klojo's........koop wel een Samsung Galaxy, schijnt er veel op te lijken volgens de laatste rechtszaken :D

scoop1 06-10-12 15:28

lees het volgende hele tijd.....: :confused:


Citaat:

Een vriendin en een vriend van mij hebben afgelopen week gewoon een iPhone 5 kunnen halen bij de Apple store, die op voorraad was. Is er op het moment weer een voorraad of zijn dit gecancelde reserveringen die meteen meegenomen kunnen worden?

Citaat:

Net mijn witte iphone 5 opgehaald. Op de vraag hoe het zat met die reseveringen: het is niet persee Fifo, maar degene die om 9 uur bestellen maken wel grotere kans. Elke dag krijgen ze voorraad en alles is voor abonnement. Alles wat rond 7/8 uur overblijft is voor degene die een reservering hebben gemaakt. Echter zijn er ook klanten geweest die gewoon los eentje kunnen kopen, omdat er nog voorraad is. Dus als je tussen de tijdstip van net voor het mailen komt.... Dan is er een kans....

arankamiroucha 06-10-12 15:33

Okay that's it, morgen een beetje bluffen rond 7 uur en met een beetje geluk een nieuwe telefoon.
Waar heb je die info vandaan?

DrDecibel 06-10-12 15:38

Jongens
Ik ga zo die kant op

Kom maar op met jullie vragen

Wat willen jullie weten?

dammie 06-10-12 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel (Bericht 833795)
Jongens
Ik ga zo die kant op

Kom maar op met jullie vragen

Wat willen jullie weten?

Top. Hoef niks te weten, wil je slechts 3 witte 32gb's laten wegleggen voor mij :d

BreeeZe 06-10-12 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel (Bericht 833795)
Jongens
Ik ga zo die kant op

Kom maar op met jullie vragen

Wat willen jullie weten?

Ik zou wel eens willen weten waarom je van elke medewerker een ander verhaal hoort :d

bekhh01 06-10-12 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel (Bericht 833795)
Jongens
Ik ga zo die kant op

Kom maar op met jullie vragen

Wat willen jullie weten?

Doe mij even een zwarte 64 :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30.