iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

dtroxx 06-10-12 09:19

Ja ook gereserveerd om 9 uur, moet morgen in adam zijn. Hopen dat het lukt!

scoop1 06-10-12 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 833584)
Je hebt er, net als mij, ook al 1! maar ja , ik zit hier ook te reserveren... en waarom eigenlijk? :confused:
gewoon lache.. kijken of het lukt :p

nee man heb er echt nodig.
Me broertje.
me zusje
me zwager..

die zijn er ook :D

kleine jan 06-10-12 09:23

Ik moet ook voor mijn broer bestellen, die heeft er ook nog geen 1...:rolleyes:

alwaysleft 06-10-12 09:51

Heb het idee dat er niks komt vandaag aan voorraad, is in geen enkele zaak op zaterdag. Maja, toch ingeschreven stipt 9 uur. 16 gb wit :)Ga me zoiezo morgen niet inschrijven, op zondag komt zoiezo geen voorraad.

arankamiroucha 06-10-12 09:55

En nu de grote vraag;
Wie gaan er allemaal bellen voor de nodige verwarring :D?

alwaysleft 06-10-12 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arankamiroucha (Bericht 833599)
En nu de grote vraag;
Wie gaan er allemaal bellen voor de nodige verwarring :D?

ja, wie gaat er bellen:d

IPhoneandipad2 06-10-12 09:59

Zo chil van jullie dat je elke dag om 9:00 uur opstaat (in scoop1 geval tot 9:00 uur opblijft :p ) om voor je broer (tje) te reseveren.

Die van mij is te lui om voor mij te doen en ik maar gereserveerd en ook voor hem en hij mag zo ophalen.

Hoop dat jullie lukken ;)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 oktober 2012 om 10:01 ----------

Volgens mij bezorgen ze toch niet in de weekend dacht ik. Kan het fout hebben :P

alwaysleft 06-10-12 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IPhoneandipad2 (Bericht 833602)
Zo chil van jullie dat je elke dag om 9:00 uur opstaat (in scoop1 geval tot 9:00 uur opblijft :p ) om voor je broer (tje) te reseveren.

Die van mij is te lui om voor mij te doen en ik maar gereserveerd en ook voor hem en hij mag zo ophalen.

Hoop dat jullie lukken ;)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 oktober 2012 om 10:01 ----------

Volgens mij bezorgen ze toch niet in de weekend dacht ik. Kan het fout hebben :P

volgens mij ook niet, was dan wel fijn geweest van apple als ze dan de reserverings pagina niet in de lucht hadden:O

tommie117 06-10-12 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bekhh01 (Bericht 833555)
Dit werkt niet in het voordeel van de verwachte levertijd eind oktober.

Duizenden werknemers in een Foxconn-fabriek in China waar de iPhone 5 wordt gemaakt, zijn vrijdag in staking gegaan. De productie van de smartphone in de fabriek is stil komen te liggen.

Dus toch maar weer de dagelijkse reservering doen en hopen dat........


is alweer 'oud nieuws' 'Geen staking bij iPhone 5-producent' | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Marvie 06-10-12 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft (Bericht 833605)
volgens mij ook niet, was dan wel fijn geweest van apple als ze dan de reserverings pagina niet in de lucht hadden:O

Off topic Alwayleft ben jij dezelfde als op tweakers? :)

bekhh01 06-10-12 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tommie117 (Bericht 833608)

Het lijkt wel een beetje op de verwarring die afgelopen dagen hier speelde over het binnen komen van voorraden, loten of niet, abo's eerst of toch niet.

Dus nu ligt de verwarring in China, is er nu wel of niet een staking gaande?

Misschien dat de forumgenoten alhier die nog de moed durven op te brengen om te bellen met de Applestore om te vragen hoe het zit met nieuwe voorraden ook de vraag durven stellen hoe het nou zit met die staking.

tommie117 06-10-12 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bekhh01 (Bericht 833628)
Het lijkt wel een beetje op de verwarring die afgelopen dagen hier speelde over het binnen komen van voorraden, loten of niet, abo's eerst of toch niet.

Dus nu ligt de verwarring in China, is er nu wel of niet een staking gaande?

Misschien dat de forumgenoten alhier die nog de moed durven op te brengen om te bellen met de Applestore om te vragen hoe het zit met nieuwe voorraden ook de vraag durven stellen hoe het nou zit met die staking.

Ik denk dat de medewerkers van de Apple Store niet meer weten van de staking dan jij en ik-via de media. Er is natuurlijk wel een verschil tussen een medewerker van de apple store adam die 1 op 1 zegt dat er wel/geen voorraden zijn en Foxconn dat wereldwijd aan de media een verklaring afgeeft. Denk dat op dat laatste iets meer vertrouwd kan worden..

Jasper785 06-10-12 11:01

Weet iemand of ze moeilijk doen als je de gereserveerde iPhone één uur eerder gaat ophalen dan de tijd die je hebt gereserveerd?

alvani 06-10-12 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper785 (Bericht 833634)
Weet iemand of ze moeilijk doen als je de gereserveerde iPhone één uur eerder gaat ophalen dan de tijd die je hebt gereserveerd?

In het mailtje dat je van Apple ontvangt staat letterlijk dat ze je verzoeken om er op het genoemde tijdstip te zijn.

Bron: Tweakers
http://i48.tinypic.com/2zeax3p.png

arankamiroucha 06-10-12 11:10

Je kan toch ook de ophaaltijd wijzigen..?
Waarom doe je dat niet :)

Jasper785 06-10-12 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arankamiroucha (Bericht 833642)
Je kan toch ook de ophaaltijd wijzigen..?
Waarom doe je dat niet :)

Dat kan alleen worden veranderd naar later in de middag, wil juist eerder haha

arankamiroucha 06-10-12 11:22

Ah, bummer..
Ik zou dan even bellen.

chim 06-10-12 11:31

ook hier een reservering om 9u.
nu weer wachten voor een mail.
Scoop1 ben eens over het elke dag opnieuw reserveren, Apple kan de lijst volgen en niet elke dag een loting maken. Slaat nergens op. maar ja we zien het vandaag misschien lukt het wel.
nu afwachten

mrsrossi 06-10-12 12:28

Nog niemand die gebeld heeft :eek:

dammie 06-10-12 12:38

Ja, heb gebeld.......

1000den reserveringen per dag en soms een voorraad van 60 :D

Schiet lekker op zo.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:04.