iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

Cosworth 08-10-12 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roeliej92 (Bericht 834587)
Dat slaat echt nergens op. Ik bedoel hallooo, het is oktober. Wie gaat er nou BBQ-en in oktober?

Ik heb zelfs afgelopen jaarwisseling nog ge-BBQ't! :p

Ontopic: gereserveerd. Toch ook maar een online besteld, voor de zekerheid. Ik MOET er een hebben vóór december, ivm declaratie enzo.

gigap4 08-10-12 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roeliej92 (Bericht 834637)
In het kader van: Iemand moet toch wel bellen?
Na 25 minuten was ik aan de beurt bij de Apple store hotline.

Reserveringen zijn bij sommige mensen wat problemen mee idd, geen idee waar dit ligt. Reservering afwachten of ik er bij zit iig. Thats it folks.

Toffe gozer. "Je weet vast waar ik voor bel he?!" Hij: "haha, jaja" "Nou, ik heb een vraag over die nieuwe macbook pro's"

hahaha, toen wassie ff stil hoor.

Anyway; afwachten ;D

Hahaha dit is wel grappig :D. Maar de grote vraag is nog niet beantwoord! Heb je ook gevraagd of ze voorraad hebben/krijgen voor losse verkoop.

Goodmushin 08-10-12 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roeliej92 (Bericht 834637)
In het kader van: Iemand moet toch wel bellen?
Na 25 minuten was ik aan de beurt bij de Apple store hotline.

Reserveringen zijn bij sommige mensen wat problemen mee idd, geen idee waar dit ligt. Reservering afwachten of ik er bij zit iig. Thats it folks.

Toffe gozer. "Je weet vast waar ik voor bel he?!" Hij: "haha, jaja" "Nou, ik heb een vraag over die nieuwe macbook pro's"

hahaha, toen wassie ff stil hoor.

Anyway; afwachten ;D

Hahahahaa, Ik ga helemaal stuk om deze. Nice one erg grappig :)

DrDecibel 08-10-12 09:59

gister was wel goede dag, hoop mensen met reacties hier

zou het betekenen dat ze vanaf nu meer mensen blij kunnen maken?

roeliej92 08-10-12 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gigap4 (Bericht 834642)
Hahaha dit is wel grappig :D. Maar de grote vraag is nog niet beantwoord! Heb je ook gevraagd of ze voorraad hebben/krijgen voor losse verkoop.

Yes, maar alleen voor reserveringen, meer kun je niet doen voor los toestel, sorry man.

Mountainwater 08-10-12 10:59

Hemel, na een week proberen heb ik besloten een paar weken achterover te leunen. Mijn grootste zorg is eigenlijk de 'quality control' dat Foxconn/Apple nog niet helemaal onder controle heeft. Er zijn mij teveel verhalen over iPhone 5's die niet helemaal zonder krasjes in de doos zitten. En dat is het uiterlijk nog maar. Wie weet hoe stevig alles van binnen zit? Het is een nieuw product met een nieuwe productielijn. Over een paar weken loopt alles op rolletjes en dan koop ik er wel één, zonder reserveringssysteem en, hopelijk, zonder krasjes en rammelde knoppen.

kleine jan 08-10-12 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mountainwater (Bericht 834677)
Hemel, na een week proberen heb ik besloten een paar weken achterover te leunen. Mijn grootste zorg is eigenlijk de 'quality control' dat Foxconn/Apple nog niet helemaal onder controle heeft. Er zijn mij teveel verhalen over iPhone 5's die niet helemaal zonder krasjes in de doos zitten. En dat is het uiterlijk nog maar. Wie weet hoe stevig alles van binnen zit? Het is een nieuw product met een nieuwe productielijn. Over een paar weken loopt alles op rolletjes en dan koop ik er wel één, zonder reserveringssysteem en, hopelijk, zonder krasjes en rammelde knoppen.


ok gelukkig dat je reservering kon ophalen dan!

DrDecibel 08-10-12 11:33

heb je nog een poging gewaagd Jantje vandaag?

Jisse 08-10-12 11:35

Wat ik wel vreemd vind is dat mensen die hem nu reserveren hem gewoon op kunnen halen, terwijl dat veel mensen die hem de 28e online hebben besteld nog 2-3 weken moeten wachten op hun telefoon.

flappah 08-10-12 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mountainwater (Bericht 834677)
Hemel, na een week proberen heb ik besloten een paar weken achterover te leunen. Mijn grootste zorg is eigenlijk de 'quality control' dat Foxconn/Apple nog niet helemaal onder controle heeft. Er zijn mij teveel verhalen over iPhone 5's die niet helemaal zonder krasjes in de doos zitten. En dat is het uiterlijk nog maar. Wie weet hoe stevig alles van binnen zit? Het is een nieuw product met een nieuwe productielijn. Over een paar weken loopt alles op rolletjes en dan koop ik er wel één, zonder reserveringssysteem en, hopelijk, zonder krasjes en rammelde knoppen.

Of je bestelt er eentje op de online store. Tegen de tijd dat ze het kunnen leveren zijn vast alle productieproblemen opgelost! *hehehehe*

DrDecibel 08-10-12 11:51

ja vind het ook echt een theorie van 'lik mn vessie'

maar goed, scheelt ieder geval weer een reserveringsplekje

gigap4 08-10-12 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jisse (Bericht 834693)
Wat ik wel vreemd vind is dat mensen die hem nu reserveren hem gewoon op kunnen halen, terwijl dat veel mensen die hem de 28e online hebben besteld nog 2-3 weken moeten wachten op hun telefoon.

Dit komt omdat de apple store online, en de applestore in bijvoorbeeld Amsterdam los van elkaar staan. De ene winkel heeft wel voorraad, de andere niet. Apple heeft de store in Amsterdam gewoon meer prioriteit gegeven.

DrDecibel 08-10-12 12:23

En dan hebben we hier nog mazzel

Duitsland is al weken zo goed als leeg

Rudiefine 08-10-12 14:56

Ik heb sinds vandaag ook problemen met reserveren.. via Chrome bijvoorbeeld wel, via Safari niet. Dacht eerst misschien aan IPblock, want Safari op iPhone4 doet hij niet via Wi-Fi. 3G wel.. maar via Chrome deed hij het nu dus ook.

Anyway, waar het op neer komt is dat we elke dag voor niks reserveren. Er wordt wel gezegd elke dag levering in A'dam, maar wie zegt dat dit werkelijk zo is..

arankamiroucha 08-10-12 14:59

Elke dag zijn er wel mensen die een iPhone op kunnen halen, dus ik neem aan dat het wel waar is dat er wat voorraad binnen komt/vrijgegeven wordt voor de reserveringen.

kleine jan 08-10-12 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudiefine (Bericht 834793)
Ik heb sinds vandaag ook problemen met reserveren.. via Chrome bijvoorbeeld wel, via Safari niet. Dacht eerst misschien aan IPblock, want Safari op iPhone4 doet hij niet via Wi-Fi. 3G wel.. maar via Chrome deed hij het nu dus ook.

Anyway, waar het op neer komt is dat we elke dag voor niks reserveren. Er wordt wel gezegd elke dag levering in A'dam, maar wie zegt dat dit werkelijk zo is..

dus omdat jij problemen hebt met reserveren , reserveren wij allemaal voor niets en zijn alle forummers die hier zeggen dat ze iphones hebben opgehaald jokkebrokken? :rolleyes:

Foei Scoop! en Foei Dr Decibel! :mad:

kaanmijo 08-10-12 18:19

Heb het vanaf donderdag geprobeerd, maar geen succes gehad.. Vandaag was ik helaas te laat voor een zwarte 16GB.. Morgen weer een kans

Goodmushin 08-10-12 18:23

Hoe bedoel je te laat? als ik me niet vergis gaat het toch via een loting?


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kaanmijo (Bericht 834939)
Heb het vanaf donderdag geprobeerd, maar geen succes gehad.. Vandaag was ik helaas te laat voor een zwarte 16GB.. Morgen weer een kans


scoop1 08-10-12 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 834933)
dus omdat jij problemen hebt met reserveren , reserveren wij allemaal voor niets en zijn alle forummers die hier zeggen dat ze iphones hebben opgehaald jokkebrokken? :rolleyes:

Foei Scoop! en Foei Dr Decibel! :mad:

PECH vooor hem :P:P
vandaag opgehaald

http://imgdump.nl/hosted/42d9d9ad5f1...0427c3160f.jpg

kaanmijo 08-10-12 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goodmushin (Bericht 834941)
Hoe bedoel je te laat? als ik me niet vergis gaat het toch via een loting?

Ik wilde om 17:20 een reservering plaatsen, maar dat kan maar tot 17:00 uur.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:05.